Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2008, 11:30   #1
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,362
MP Rating: 0% (0)
Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.
Svett..

Er det bare meg som svetter ihjæl om natta her?
Helt grusomt å våkne badet i svette.. blir så kaldt og ekkelt og.
Men det er kanskje vanlig?

Det er kanskje godt for noe, idag har jeg fått på meg olabuksa mi
Dog meg pølse hengende over Men det bryr vi oss ikke om!
Har gått ned 8 kg på en uke, blir helt sjokkert jeg..
Gammel 13-02-2008, 13:42   #2
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 596
otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.otonbaby er fantastisk mot andre.
Sv: Svett..

Svettet mye den første uka jeg også, er vel alle hormonene som er litt forvirret Blei mye bedre andre uka...så nå erjeg i "vanlig" gjenge igjen.

(Jeg var Unnlebaby på sm)
otonbaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2008, 11:28   #3
Medlem

streken sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 310
streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.streken har mye å være stolt av.

jeg svettet som en gal tulling de to første ukene om nettene!! helt grusomt!!

streken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2008, 14:19   #4
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 37
Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.Junebug2 er som en lysfontene.

Jaaa... uff, svetter mye om natten. Det gir seg vel etterhvert!

Status:
Junebug2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2008, 09:29   #5
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Jeg svetter som en gris om nettene jeg også. Jeg la meg med litt vått hår i går/natt og våknet i natt med enda våtere hår
Er slitsomt og være så svett altså. Hadde ikke dette sist, og det har begynt den siste uken eller noe. Godt og høre flere som har det slik.

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-02-2008, 12:22   #6
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.

Jeg var heller ikke sånn sist, så jeg trodde kanskje jeg var kommet i overgangsalderen Begynner jo å dra på årene..
Håper det gir seg snart, blir jo helt tullerusk!
Og dritlei av å vaske sengetøy!!
Hjelper jo ikke med "tisseunderlag" i senga når dyna og er klissvåt..
Gammel 19-02-2008, 19:19   #7
Seniormedlem

K@thrine.B@by sin avatar

Sted: Nesodden
Meldinger: 2,257
K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.K@thrine.B@by har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla* Vis post
Jeg var heller ikke sånn sist, så jeg trodde kanskje jeg var kommet i overgangsalderen Begynner jo å dra på årene..
Håper det gir seg snart, blir jo helt tullerusk!
Og dritlei av å vaske sengetøy!!
Hjelper jo ikke med "tisseunderlag" i senga når dyna og er klissvåt..
Hehe du får ligge på sorte søpplesekker

Slitsomt og svette slik ja gjett om..... Men har hørt om folk som har måtte vri opp sokkene av svette etter en fødsel . Oh My Goooood

Lykkelig gift 9/6.07 Nr.3 ?
K@thrine.B@by er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-02-2008, 07:39   #8
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av K@thrine.B@by Vis post
Hehe du får ligge på sorte søpplesekker

Slitsomt og svette slik ja gjett om..... Men har hørt om folk som har måtte vri opp sokkene av svette etter en fødsel . Oh My Goooood
Herlighet.. må si jeg føler meg ganske delikat om morran! Blæh..
Søplesekker var jo en god idé At jeg ikke har tenkt på det!
Gammel 20-02-2008, 08:27   #9
Supermedlem

JALS sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 763
JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.JALS har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Junebug2 Vis post
Jaaa... uff, svetter mye om natten. Det gir seg vel etterhvert!
Jeg svetter fortsatt. Og min elskling er 4,5 mnd.. Dvs det ga seg noen uker etter fødselen.. og så begynte det igjen.. Vet ikke om det er ammehormoner? Eller stoffskifte? Det er iallefall utrolig plagsomt. Må jo skifte klær til stadighet
JALS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-02-2008, 10:33   #10
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av JALS Vis post
Jeg svetter fortsatt. Og min elskling er 4,5 mnd.. Dvs det ga seg noen uker etter fødselen.. og så begynte det igjen.. Vet ikke om det er ammehormoner? Eller stoffskifte? Det er iallefall utrolig plagsomt. Må jo skifte klær til stadighet
Gosj, ikke skrem meg a!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:38.