Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-06-2007, 12:12   #1
Medlem

solstrålen sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Sogn og fjordane
Meldinger: 353
MP Rating: 100% (1)
solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.
Sykdom eller allergi?

jeg er litt usikker på om jeg har fått influensa/forkjølelse eller om det er gressallergi. (det har jeg i mild form til vanlig)

Jeg har vekslende rennende/tett nese, vondt i halsen med kløe, hovne "mandler"(har tatt de, men er litt hoven) hele kroppen er helt gåen, hodepine, orker ingen ting. Hadde 38 i feber (pleier å ligge på 36,2) i dag tidlig. Noen som vt? Om det er allergi går det jo ann å ta noe mot det, men da må jeg til lege først.

GRAVID IGJEN Termin 27 januar 2009

solstrålen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2007, 13:03   #2
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,800
MP Rating: 0% (0)
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sykdom eller allergi?

Har aldri hørt om noen som har feber ved allergi... Og hvis du ammer kan du jo ikke ta allergimedisiner alikevel..

Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2007, 13:19   #3
Supermedlem

LillianS sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Vestfold
Meldinger: 960
LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.LillianS har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Morild
Har aldri hørt om noen som har feber ved allergi... Og hvis du ammer kan du jo ikke ta allergimedisiner alikevel..
Signerer.

Tror ikke man har feber når man har allergi jeg heller.
Men de andre symptomene kan jo være det .
Jeg vet iallefall med meg selv at jeg får feber når halsen er i ulage.
Så det kan jo hende at du har allergi , og at kroppen får feber av plagene

Bare en ide altså....
God bedring iallefall

08.08.09
LillianS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2007, 13:40   #4
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,800
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.

Feber er jo kroppens forsvar mot mikroorganismer og et tegn på infeksjon. Ved allergi reagerer kroppen på ting som man normalt skal tåle... Kan jo være mulig altså, men jeg har aldri hørt om det.

Morild er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:18.