Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2006, 08:13   #1
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 572
MP Rating: 0% (0)
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.
Syvsover

I går skulle jeg ut og trimme litt og dro kl halv seks. Kommer hjem litt over ni og da forteller Tyren meg at snuppa sovnet halv sju etter knappe 50 ml (hun fikk pupp før jeg dro). Hun sover og sover og til slutt legger vi oss i tolv-tiden og jeg regner med å måtte stå opp ca kl 2 for å amme. Men neida. Foruten å turne i senga si og til slutt havne med føttene der hodet i utgangspunktet var, så sov hun søtt til halv sju. 12 timer med andre ord.

Så nå sitter vi her da.... Lys våken og såååå blid. Skal ut og gå lang tur i Østmarka i dag. Gleder meg
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2006, 08:47   #2
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,605
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Syvsover

Høres nydelig ut, så flink hun er.

Vesla har har fått mat både 2 og 4 inatt. Vanligvis spiser hun bare ett måltid og det er rundt 6-7. Så idag er jeg trøtt

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2006, 08:51   #3
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Så deilig dah!!
Eg fekk 4 timer søvn i natt, men heldigvis er mannen heime på formiddagen så eg har nettopp hatt meg ein liten blund
Dei små er vel kanskje ekstra tørsten i varmen...

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2006, 09:12   #4
Supermedlem

Haci sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nordaførr
Meldinger: 892
Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.Haci har en strålende fremtid.

Høres deilig ut! I natt hadde vi også ganske bra natt. Han la seg halv ti og fikk mat to og fem og stod opp 8. Det er ei meeeget god natt her i huset!
Gammel 10-05-2006, 09:17   #5
Medlem

Siadatra sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 128
Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.

Det hørtes skikkelig deilig ut både for liten og stor.
Gammel 10-05-2006, 09:31   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Max
Høres nydelig ut, så flink hun er.

Vesla har har fått mat både 2 og 4 inatt. Vanligvis spiser hun bare ett måltid og det er rundt 6-7. Så idag er jeg trøtt
Sånn har vi hatt det i natt også.
Ammet 3 ganger før kl 8

Bra det er lyst og fint ute, ellers så hadde det vært tungt.
Gammel 10-05-2006, 09:31   #7
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 572
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.

Jeg ble nesten litt nervøs jeg, men når man er trøtt så fungerer det jo. Vanligvis sover hun mellom seks og åtte timer på natta. Men på mandag så sov hun ingenting hele dagen. Bare hang i puppen, sikkert fordi det var så varmt. Så hun tar nok kanskje igjen nå.

Hun sovnet foresten kl halv ni og sover enda. Så da kan jeg kanskje få ryddet litt
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2006, 09:36   #8
Medlem

Vår sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 384
Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.

Snuppa sovnet halv sju i går kveld. Etter et lite kveldsmåltid kl 22 sov hun til halv sju i morges. Så vi er veldig opplagt her også Sitter og koser meg med kaffe og avis før vi skal ut i det fine været.
Gammel 10-05-2006, 10:47   #9
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.

Ja er det ikke godt at det er sånn....

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:41.