Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-01-2006, 17:30   #1
håpefull
Gjest

Meldinger: n/a
Takk for sist!

Det går opp for meg at jeg IKKE akkurat er den mest aktive i denne klubben..... Jeg er heeeeelt utav dette!!! ....

Få en liiiten oppdatering. Hva skjer? Hvordan går det med de store nurka og Mammaene deres? Hvem er GRAVIDE igjen?! (Ikke jeg altså...)

Sist endret av håpefull; 13-01-2006 kl 22:06.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2006, 17:37   #2
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
MP Rating: 0% (0)
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.
Sv: Takk for sist!

Jeg er en av de heldige! Venter barn igjen i juni og alt går fint. Henrik Leander er blitt 10 mnd og er en aktiv og glad gutt, som vil være våken helst døgnet rundt.

Hvordan står det til med dere? Noen bilder av jenta di du har lyst til å dele med oss?
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2006, 17:46   #3
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Heia!!
Jammen lenge siden sist
Hvordan står det til med dere?

Vi venter liten i september Litt skummelt, men det går sikkert bra!
Leona er en artig krabat for tida - aldri et stille øyeblikk når hun er våken...
Gammel 13-01-2006, 19:39   #4
Tik
Veteranmedlem

Tik sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,543
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisann!
Koselig å høre fra deg igjen
Jeg er IKKE gravid
Koser meg med mine 3 røvere

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2006, 19:49   #5
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,267
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er ikke gravid, men det kan jo skje...

Helene er kjempemorsom om dagen, smiler, ler og tøyser med oss! Litt dårlig humor, men det er gøy å se at hun ler. Hun "danser" når det kommer musikk, og går rundt bordene og gjør små fantestreker som å dra i ledninger og rive ned ting fra bordet.
Gammel 13-01-2006, 20:10   #6
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,569
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisann.
Lenge siden sist ja.

Jeg er IKKE gravid men koser meg med lillegullet vårt.
Om 12 dager blir han 1 år. Han klår på alt, går såvidt etter gåvogna si og er så stolt over det at han bare ramler etter kort tid... Fantestreker er han og gladi å gjøre. DVD spillerene får nesten ikke fred ikke filmene heller Han er søt da.

Jeg skal være hjemme til august 2006 og vi skal bare kose oss.
Gammel 13-01-2006, 20:17   #7
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,271
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke gravid jeg heller, begynner i ny jobb 1 februar, gleder meg veldig, men litt blanda følelser og etter det blir mindre tid med Carmen

Ellers...

Carmen fikk sin 3 tann i går og i dag stod hun uten støtte i kanskje 10 sek.
Er jo helt vilt at tia går så fort...

Fortell litt fra Håpefull heimen da

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2006, 21:03   #8
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Næmen hei håpefull.. Tenkte på deg her i går og i dag. Lurte på hvor det ble av det. Spes siden vi hadde termin på samme dag. Hvordan går det med jenta din?

Ikke gravid jeg heller, men rasler litt i eggstokkene til tider ja.
Alt går bare bra med oss. Lucas han lærer seg nye ting hver eneste dag. Så jeg blir jo bare så av å se alt han plutselig får til.

Håper alt står bra til med dere.

Sist endret av Rhiina; 13-01-2006 kl 21:50.
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2006, 21:48   #9
håpefull
Gjest

Meldinger: n/a

Her kommer en aldri så liten oppdatering fra heimen her:

*Jeg er IKKE gravid! Vet ikke helt når jeg er klar igjen, for svangerskapet var vooooondt .... Men, klart det høres skjønt og koselig ut å ha to gull-unger i hus!!

*Lille gojenta er jo akkurat rundet 11 mnd. HUN er aktiv.
*Hun er et meget positivt menneskebarn.
*Hun krabber som en vind avgårde, reiser seg til ALT som er mellom 2 og 90 cm høyt.
*Hun ELSKER å reise seg. ELSKER å gå langs alle møbler.
*ELSKER å dra ut cd`er fra hylla.
*STORKOSER seg med den lille Lissi-dukken som sier Mama, Papa, ler og gråter.
*Hun er en kløpper på å prate i telefonen: Hallo...Hadet...Smiler og babler. *Hun ler masse. Elsker mat og er ikke redd for å smake noe nytt.
*Hun liker veldig godt å bli herjet med Hun er et lekende vesen.
*Vi har hatt henne på babysvømming og det var supert. Nå har vi gått over til musikkgruppe på Kulturskolen. Det er kjempefint. Hun er glad i musikk!
*Hun sover fra 7-7 hver natt!

Hva mer vil dere vite

Jeg skal ikke i jobb før august ihvertfall, som sagt DET er godt å vite!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2006, 00:29   #10
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av håpefull
Her kommer en aldri så liten oppdatering fra heimen her:

*Jeg er IKKE gravid! Vet ikke helt når jeg er klar igjen, for svangerskapet var vooooondt .... Men, klart det høres skjønt og koselig ut å ha to gull-unger i hus!!

*Lille gojenta er jo akkurat rundet 11 mnd. HUN er aktiv.
*Hun er et meget positivt menneskebarn.
*Hun krabber som en vind avgårde, reiser seg til ALT som er mellom 2 og 90 cm høyt.
*Hun ELSKER å reise seg. ELSKER å gå langs alle møbler.
*ELSKER å dra ut cd`er fra hylla.
*STORKOSER seg med den lille Lissi-dukken som sier Mama, Papa, ler og gråter.
*Hun er en kløpper på å prate i telefonen: Hallo...Hadet...Smiler og babler. *Hun ler masse. Elsker mat og er ikke redd for å smake noe nytt.
*Hun liker veldig godt å bli herjet med Hun er et lekende vesen.
*Vi har hatt henne på babysvømming og det var supert. Nå har vi gått over til musikkgruppe på Kulturskolen. Det er kjempefint. Hun er glad i musikk!
*Hun sover fra 7-7 hver natt!

Hva mer vil dere vite

Jeg skal ikke i jobb før august ihvertfall, som sagt DET er godt å vite!
Så fint det går bra med dere Koselig å høre fra deg
Jeg er heller ikke gravid men det rasler til tider i eggestokkene ja
Lillgutt her er også en altfor aktiv krabat og har skikkelig temperamagn, og er veldig ta. Altså han har en skikkelig sterk personlighet vertfall Men han ler bare jeg ser på han med ett lurt ansiktsutrykk, så han er en skikkelig skøyer....en liten utspekulert en. Hehe, er så gøy, å se de lære seg så masse nå...holdt nesten på å ta sitt første skritt i dag også så det går fremover
Deilig med å ikke begynne i jobb enda da, jeg heller begynner ikke før til høsten. Skal bli deilig å nyte snuppen til da

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:10.