Sitat:
Opprinnelig postet av ronja76
Du sier han sov dårlig, men var han grinete på dagtid også? Lillegull sover nemlig dårlig nå, men er veldig blid når han er våken, så da tenker jeg det ikke kan være tenner som plager han...
|
Han har vært litt grinete, men ikke mye. Mest blid. Men han har blitt litt fortere utålmodig når han ligger på gulvet og jeg har måtte lokke litt for å få fram smilet. Har egentlig merket det mest på sovinga. Han har ikke klart å finne roen, hverken ved puppen eller på armen. Men det har bare vært de siste 2 dagene, og nå som tanna har brutt nesten helt gjennom virker det som det blir bedre igjen.
Skjønner godt du er sliten nå. Lille vennen tulla med soving lenge og jeg var helt frynsete og på randen av sammenbrudd, heldigvis bedra det seg da han passerte 3 mnd. Syns stadig jeg leser tråder her om babyer som plutselig begynner å tulle med sovinga, så jeg har en teori om at det er sånt som skjer innimellom og at det går over igjen. Det bare er så innmari slitsomt mens det står på. Du får be samboeren din ta sin tørn i helgene sånn at du får sove og slappe av litt.