Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-01-2006, 17:45   #1
Seniormedlem

Qtek sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ett sted i Norge :)
Meldinger: 1,818
MP Rating: 0% (0)
Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.
Til alle jentene - også de som ikke er så aktive

Tusen takk for ett knall fint år

Tenk, for 1 år siden satt flere av dere med store mager, og nå er de snart 1 år alle sammen.

Ville bare takke dere alle sammen, for ett kjempe fint år vi har hatt sammen.
Delt både glede og sorger - noen har falt fra - noen har begynt å jobbe - og noen er like mye her inne Også har vi de som sniker litt når de har tid

Jeg føler at jeg kjenner en del av dere, og på tross av noen diskusjoner som har utartet seg negativt - så har vi stort sett klart å holde oss vennlige mot hverandre.

Til slutt vil jeg bare gi dere alle sammen en god god klem

Tenner ett lys for Angelica sitt minne.

Qtek er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 17:45   #2
Seniormedlem

Qtek sin avatar

Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.
Sv: Til alle jentene - også de som ikke er så aktive

Og en liten oppfordring...

Hva husker dere best fra året som har gått her inne på NM ???

*mimre mimre*

Qtek er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 20:50   #3
Supermedlem

Mamsen85 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: ClosebyLillehammer:)
Meldinger: 1,284
Blogginnlegg: 3
Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.Mamsen85 har en strålende fremtid.

Huff.. nå ble jeg
Tenk så fort tiden har gått.. kommer til å savne den gjengen her faktisk.. merker jo at det dør mer og mer ut her, men likevel.. vi var en solid gjeng

Det er sterke minner fra mitt første og fantastiske år som mamma.. Dere var en del av det, alle sammen.. huff.. blir sentimental her jeg.. men vi fortsetter jo inne på eldre barn, de blir jo store disse krapylene våre

Ønsker alle nye Febbismammaer velkommen og sier tuuuuuuusen takk for dette året til de gamle

Beste minne.. hmm.. sit ups tråden som hang her i flere måneder uten å være viktig.. hehe.. neida.. det er så mye.. de som gifta seg, ble gravide, syke barn osv osv.. ingen nevnt, ingen glemt

Mamsen85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 23:32   #4
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Snufs her også.... Synes vi ikke lenge siden var på SM jeg Tiden gar jammen fort...raser fra oss så vi får prøve å nye hvert sekund av tiden vi har med våre små

Har utrolig mange minner fra det året som er gått jeg også, første gang som mamma og så fikk jeg en kolikk baby, masse slit og maaaase godt er skjedd.

Hva jeg husker best herrifra vet jeg rett og slett ikke....husker godt sit ups tråden jeg å da som Mamsen85 sier og de som giftet seg, og er blitt gravide...noe som er maaange vertfall Og alle andre.......

Ønsker også de nye febbisene inn og takker såå masse for det året som er gått!!!!

Sist endret av Pearly; 20-01-2006 kl 23:36.
Pearly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2006, 04:43   #5
Medlem

Lillebitte sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Stavangerjente i USA
Meldinger: 350
Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.

Hei!

Jeg takker også for året som har gått...jeg var klart mer aktivt de første månedene enn nå, men slik ble det bare.
Har fulgt med på store og små.
Mitt minne er nok fra de første dagene vi var her inne, i lykkerus og ekstase.
Og ikke minst alt fra friske, syke, gifte og gravide situasjoner.

Jeg følger etter på den nye siden jeg..så ser vi hvor ofte jeg får skrevet noen ord!

Klem til dere alle fra meg
(som sipper sentimentalt med tanke på alle kjerringråd som ble utprøvd for 1 år siden...)

Magnus Alexander : 18.02.05 & Kristina Helen : 11.09.02
Lillebitte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2006, 21:05   #6
Medlem

Dodi sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 282
Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.Dodi er et navn alle kjenner.

til alle flotte febbisdamer. Takk for et fint år!
Gammel 22-01-2006, 12:38   #7
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Takker for et fint år med dere jeg også.

Jeg flyttet nå mer eller mindre over til marsklubben jeg da. Merket jo at Henrik var litt mindre og litt senere enn babyene som kom til verden i januar/februar. Men, jeg liker dere alle her inne og har derfor stukket innom så mye jeg har kunnet.

Blir spennende å følge barna inn i deres andre leveår nå! Det jeg husker best fra det første er vel alle de koselige ammestundene (holder på å kutte ned nå), det å plutselig ha to unger istedenfor en (det å se det samholdet som vokste fram så raskt imellom dem. Var jo så bekymret for hvordan det skulle gå...) Og hvor "lett" (bekymringsfritt) alt var med en baby født til termin, istedenfor en prematur. Det var vel egentlig det beste med hele babyperioden. Det at han bæsjet av seg selv, likte puppen og var "med" helt fra starten av. Ja, kunne fortsatt en evighet....

Sist endret av LinKa; 22-01-2006 kl 12:41.
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2006, 00:11   #8
Seniormedlem

Qtek sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av LinKa
Takker for et fint år med dere jeg også.

Jeg flyttet nå mer eller mindre over til marsklubben jeg da. Merket jo at Henrik var litt mindre og litt senere enn babyene som kom til verden i januar/februar. Men, jeg liker dere alle her inne og har derfor stukket innom så mye jeg har kunnet.

Blir spennende å følge barna inn i deres andre leveår nå! Det jeg husker best fra det første er vel alle de koselige ammestundene (holder på å kutte ned nå), det å plutselig ha to unger istedenfor en (det å se det samholdet som vokste fram så raskt imellom dem. Var jo så bekymret for hvordan det skulle gå...) Og hvor "lett" (bekymringsfritt) alt var med en baby født til termin, istedenfor en prematur. Det var vel egentlig det beste med hele babyperioden. Det at han bæsjet av seg selv, likte puppen og var "med" helt fra starten av. Ja, kunne fortsatt en evighet....

Fikk ikke gitt deg prikk - men du skal vite at du er ikke alene om å ha en treg baby. Benedicte kryper bare enda - har så vidt begynt å reise seg, og ligger på stadiet til en baby på en 9mnd baby (sist vi var på kontroll).
Enda jenta mi ble født i januar

Gammel 24-01-2006, 14:49   #9
Supermedlem

Blomst sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 631
Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.

Hjelp har det alt snart gått ett år! Har ikke hatt så mye tid her inne i det siste, er så mye annet som skal rekkes om dagen . Men det har vært et kjempe fint år her.
En god gruppe klem til dere alle

Blomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2006, 19:28   #10
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 439
MP Rating: 100% (1)
JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.JCLAME er fantastisk mot andre.

Hjelp - hvor har det blitt av babyene våre ??????
" Ser" bare jenter og gutter her

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:13.