Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-03-2006, 13:11   #1
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,611
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Tips ang. dåp, pynting, kaker etc.

Jeg lurer sånn på hvordan jeg skal pynte bordene i dåpen. Kan vi ikke komme med tips, eller fortelle hvordan vi selv skal ha det?

Sist la jeg masse tid og arbeid i bordene, gidder ikke å stresse så mye nå Denne gangen blir det enklere.

Dere som har hatt dåp før, legg ut bildet da vel

Jeg lagde bordkort selv, de ble seende slik ut:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kjøpte lys, duker og servietter på Løitens lys på Strømmen, der har de kjempe bra utvalg Og utstillinger, slik at man kan få tips

Vi glemmer deg aldri Minstemann!

Sist endret av ~Lykke~; 26-03-2006 kl 13:14.
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2006, 13:18   #2
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tips ang. dåp, pynting, kaker etc.

Her er hjemmesiden til Løiten Lys, de har butikker flere steder. Vet at de også sender pakker på bestilling

~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2006, 14:57   #3
Supermedlem

rutti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,000
rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.rutti har mye å være stolt av.

Jeg har kjøpt nervøs velour duk på jysk, har kjøpt 10 meter som koster 100 kroner, den er hvit (men finnes i mange farger). Så har jeg kjøpe noen blå/turkise pynte blomster som jeg skal legge på duken, lysestaker på ikea, og skal kjøpe turkise lys (høye).- Har noen glassplater fra bryllupet som vi skal bruke, skal kjøpe turkise/blå kubbelys...
Vedlagte bilder
Filtype: jpg lysestake ikea.jpg (11.7 KB, 5 visninger)
Gammel 26-03-2006, 14:59   #4
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Gleder meg til å se. Sto på hjemmesiden til Løiten Lys at turkis var skikkelig "in" nå

Gammel 26-03-2006, 16:44   #5
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,020
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Så fint Jeg eier ikke fantasi for slikt jeg, meget lite kreativ, så jeg håper det kommer masse gode tips her
Gammel 26-03-2006, 19:36   #6
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 555
Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.Runa er som en lysfontene.

Kjempe fint dåpsbord Renate!

de løperne du hadde midt på bordet var knall! Lurer på om jeg får tak i slikt her....
Gammel 26-03-2006, 19:49   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Runa
Kjempe fint dåpsbord Renate!
Gammel 27-03-2006, 09:39   #8
Boe
Medlem

Boe sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Haugesund
Meldinger: 338
Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.Boe er som en lysfontene.

Steike fiiiint bord, Renate ! Jeg vet ikke helt hvordan vi skal ha bordet, men jeg er i planleggingsmodus . Jeg tror jeg vil ha det lilla, men har ikke bestemt meg 100%.
NÅ skal jeg sjekke ut linken til lysbutikken !
Gammel 27-03-2006, 14:43   #9
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Denne gongen skal eg ikkje tenke på kossn bordet skal vere, det ordner nemlig dei vi skal ha det hos (på eit ungdomssenter). Det einaste vi skal ordne er kaker og blomster.

Då jentene døypte seg hadde vi selskapet her heime. Men gjorde ikkje så veldig mykje utav det. Litt blomster og rosa lys på borda, og fine dåpsservietter til

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 15:15   #10
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1
Gerd Marit er en ukjent størrelse akkurat nå.

Hei!!

Jeg får ikke opp så jeg får sett bildene, hvorfor det tro?
Gerd Marit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:40.