Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-02-2008, 11:41   #1
Medlem

Tassen79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 135
MP Rating: 0% (0)
Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.
Tirsdag

Hei igjen!

Da var det blitt tirsdag. Her regner det, hadde egentlig tenkt meg ut å trille i dag, men det ble plutslig ikke så vikitg. Så da sitter jeg her å ser på snuppa, storebror er levert i barnehagen....der er det karneval, så han var en stolt løve som gikk inn døra der.

I morgen skal vi på helsestasjonen, da skal vi vel få bekreftet at snuppelura har blitt litt tyngre siden vi dro hjem fra sykehuset.

Hva gjør dere andre mammane i dag da?

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2008, 11:55   #2
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,362
Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.
Sv: Tirsdag

Vi har vært ute i regnværet, gått helt til butikken 1 minutt unna
Ellers har jeg ikke gjort stort, bare vasket tøy og ryddet litt.
Hadde glemt hvor mye skittentøy det blir med en mini i hus!

Håper på bedre vær i morgen, da skal jeg til byen på Mammutsalg
Gammel 26-02-2008, 12:06   #3
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,158
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Jeg sov til kl 11 Mannen er hjemme ennå så da kan jeg sove lenge. Har ikke sovet noe særlig i natt, føler jeg har hatt puppen ute i hele natt

Skal spise noe frokost nå så skal vi en tur på butikken.

Får besøk av min bror og familien i ettermiddag så må vel ta huset her også

Ha en fin dag alle sammen
Gammel 26-02-2008, 12:18   #4
Medlem

Tassen79 sin avatar

Sted: Buskerud
Meldinger: 135
Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla* Vis post
Ellers har jeg ikke gjort stort, bare vasket tøy og ryddet litt.
Hadde glemt hvor mye skittentøy det blir med en mini i hus!
Tøyvask Klikk på bildet for å se det i full størrelse.der sa du noe.....må få Klikk på bildet for å se det i full størrelse.den jeg satt i gang i dag tidlig og få satt i gang en ny.....det går endel tøy når man har en i barnehage og en litten hjemme.

Uff... jeg burde også gjøre noe i huset her...kanskje jeg skal finne fremKlikk på bildet for å se det i full størrelse.

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2008, 15:41   #5
Supermedlem

Missy sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Harstad
Meldinger: 1,418
Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.Missy er fantastisk mot andre.

Vi har gått en laaaang tur i dag.
Nå skal jeg starte på middagen. Skal ha stekt seifilet med litt stæsj til.
Hmm...tror jeg skal sett på en maskin med klær først.

Lillebror f. 05.02.08
Missy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2008, 18:50   #6
Juniormedlem

Meldinger: 11
LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.LilleMy79 er som en uslipt juvél.

I natt var det ganske strevsomt gitt. Vesla ville ikke sove lange periodene og sutret mye, virket som om hun plagdes av noe. Kanskje luft? I dag har hun vært mest våken også, sovet lite, og da blir jeg litt engstelig for natten som kommer også. Søvn avler søvn sant? Så hvis hun sover lite på dagen, så blir det kanskje lite på kvelden/natten også....

Men, men, det er vel sånn det skal være..... Vi lå og duppet til kl ett idag da, så skal vel kanskje ikke klage, men det blir ikke noe god søvn ut av det når man våkner hele tiden Så, dagen idag har vært ganske slapp, vært ute en liten tur, og ellers har jeg prøvd å få henne til å sove litt....
LilleMy79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:29.