Så utrolig flinke dere er...
Camilla: Hater sånne uskikkelige unger jeg og, har en i barnehagen til storebror, han biter og dytter og slår .Storebror kommer hjem og sier Han slår meg å så trist i blikket sitt

Grusomt for en mor og se.
I dag har jeg ikke gjort noe fornuftig annet enn og amme og ta vare på storebror og snuppa. Storebror fikk halsbetennelse i helgen og nye feberkramper. Var på legevakta på søndag. Snuppa har økedøgn, og jeg har 39 i feber og kjempe vondt i hele kroppen. Skulle på 6 ukers kontroll i morgen med meg selv men utsatte den til neste tirsdag.
Fikk også høre at det går influensa i barnehagen,så jeg håper jeg ikke har fått det
Snuppa har begynt og få et fint søvnmønster i løpet av dagen/kvelden/natten nå. Nå blir søvnen kun avbrutt av bæsjebleier og amming,og alle sovner fort igjen

Ellers begynner det bli trangt i sengen vår nå hehe. 4 stk i den ikke lett. Ikke rart jeg har blitt smittet.

ligger ytterst, så storebror, så meg så Dina Linnéa hun må ytters så storebror ikke legger se på henne, og hun må ikke alt for langt ut på kanten slik at hun ikke faller i gulvet. Har lagt ammeputen under madrassen så hun må rulle i god oppoverbakke om hun skal klare falle ut.
Ellers ringte jeg

og fikk han til og reise tidligere hjem fra jobb for og hjelpe meg, for jeg er virkelig ikke i god form. Hode verker også.
Hehe så ble det litt klaging her da, men men. er jo ikke så mange her inne og leser uansett
God tirsdag jenter.... Og jeg skal kose meg med unge mødre,dyrlegene,og frustrerte fruer i kveld. Skikkelig tv kveld.