Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-02-2008, 21:15   #1
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,158
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.
Titter innom her jeg også

Skulle kanskje meldt meg inn her jeg også Var inne på SM også.

Er celinemor, mamma til to jenter på 10 år og 4 år. Og lillegutt som er 12 dager. Han har ikke fått navn ennå men vi er ikke så langt unna et tror jeg

Var ikke så mye liv her inne men håper det blir mer etterhvert
Gammel 25-02-2008, 21:54   #2
Medlem

Tassen79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 135
MP Rating: 0% (0)
Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.
Sv: Titter innom her jeg også

Velkommen!

Jo, flere som setter en fot inn jo større er muligheten for at vi klarer å skape litte liv her

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2008, 22:07   #3
Juniormedlem

Sunny:) sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 26
Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.Sunny:) er som en uslipt juvél.

Velkommen velkommen og så siterer jeg Tassen79!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tassen79 Vis post
Jo, flere som setter en fot inn jo større er muligheten for at vi klarer å skape litte liv her
Gammel 25-02-2008, 22:33   #4
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.Celinemor har en strålende fremtid.

Vi får prøve å lage litt liv her inne
Gammel 25-02-2008, 22:47   #5
Medlem

Tassen79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 135
Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.Tassen79 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinemor Vis post
Vi får prøve å lage litt liv her inne
Klart vi skal lage Klikk på bildet for å se det i full størrelse., men ikke nå...... Er så trøtt Klikk på bildet for å se det i full størrelse.at jeg tror jeg stuper, tror jeg rusler Klikk på bildet for å se det i full størrelse. og finner loppekassaKlikk på bildet for å se det i full størrelse.. Men først skal vel snuppa ha litt Klikk på bildet for å se det i full størrelse..
Men i morgen er det en ny mulighet Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse..

Tassen79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2008, 11:14   #6
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,362
Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.

Koselig med flere "kjentfolk" her!

Synes det er så stille overalt jeg.. *datafrik*
Gammel 26-02-2008, 11:22   #7
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 3,301
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattulerer igjen celinemor. så forresten jentene dine i BA med lillegutt.. kjempe skjønt bilde.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-02-2008, 11:56   #8
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
Grattulerer igjen celinemor. så forresten jentene dine i BA med lillegutt.. kjempe skjønt bilde.
Takk Vi klarte å snike oss med to ganger i BA Vi var hele familien dagen før. Hun som tok bildet lurte på om vi ville ta bildet av bare ungene etter vi hadde tatt av hele familien, sier ikke neitakk til det

Så gøy at du venter en liten gutt også
Gammel 26-02-2008, 11:58   #9
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla* Vis post
Koselig med flere "kjentfolk" her!

Synes det er så stille overalt jeg.. *datafrik*
Ja det er litt stille overalt. Håper det tar seg opp etterhvert Jeg får ikke tid til å skrive så mye, helst lese. Men blir vel bedre etter en stund.
Gammel 26-02-2008, 12:11   #10
Supermedlem

Camilla* sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Drammen
Meldinger: 1,362
Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.Camilla* er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinemor Vis post
Ja det er litt stille overalt. Håper det tar seg opp etterhvert Jeg får ikke tid til å skrive så mye, helst lese. Men blir vel bedre etter en stund.
Blir mest lesing på meg og, rekker nesten ikke mer før jeg må rulle ut puppen igjen
Blir nok litt mer rytme på disse små etterhvert ja!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:48.