Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2006, 13:06   #1
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
MP Rating: 0% (0)
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.
Trillepike

Min kjære Selena er snart to månder. Nabo jenta på snart 14 år kom i går og spurte om å få gå tur med henne, men vi avtalte at hun kunne komme i dag. Nå er hun ute og triller og jeg har fått gjort husarbeid og nå sitter jeg her med full guffe på anlegget. Jeg føler meg ganske avslappet faktisk. Vi utvekslet tlf`nr ,trillerute, tid de skulle være tilbake og at hun ikke skulle løftes ut av vogna.

Hva synes dere om det? Er Selena for liten til å bli trillet av en tretten åring? Hadde dere turt? Hvor mye skal jeg betale?

Synes det er kjekt at jeg har fått meg trillepike jeg da, det kan jo komme veldig godt med i fremtiden
Gammel 11-04-2006, 13:13   #2
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,228
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.
Sv: Trillepike

Hei. Supert med trillepike da. Det skulle jeg ville hatt også. Det med betaling er vel verre for meg å komme med råd om. Når jeg var på den alderen var jeg også trillepike,og hunde-lufter Jeg fikk 10 kr timen den gang.

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 13:18   #3
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Så koselig med trillepike, greit å få litt avlastning iblandt
Usikker på det med betaling, veit ikkje kva som er vanli, eg- men sikkert fleire på NM som veit det..

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 13:19   #4
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Neimen så praktisk da. Det er jo bare supert hvis du for det første får avlastning og for det andre klarer å slappe av mens hun er på trilletur. Jeg synes ikke jenten er for ung. Selv var jeg passepike for hele nabolaget på den alderen og jeg var veldig ansvarsbevisst. Det er jo nettopp det det kommer an på, om jenten er pålitelig og forsiktig. Når det gjelder betaling er det vanskelig for meg å si, jeg vet jeg fikk 15-20 kroner timen, men et kan jo ha endret seg til nå. Spør henne hva som er vanlig. Og du, KOS DEG mens hun passer lille tulle
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 13:24   #5
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Jag brukar ge jentena som tar med Jacob och Liam på tur varsin 20-krona. Har en jenta varit alene och tagit en ordentlig tur ut så kan hon få en 50-lapp.

Koselig med trillepiker!
Gammel 11-04-2006, 13:26   #6
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.

Jeg har kommet frem til at 25 kr er vel passelig, og så kan hun få litt mer om det er jeg som spør om hun kan gå en tur...

Vet dere hva? Jeg er så fryktelig lykkelig om dagen ...ville bare dele det hihi
Gammel 11-04-2006, 13:29   #7
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av X-Tjukka
Jeg har kommet frem til at 25 kr er vel passelig, og så kan hun få litt mer om det er jeg som spør om hun kan gå en tur...

Vet dere hva? Jeg er så fryktelig lykkelig om dagen ...ville bare dele det hihi
Härligt när man har det godt!! Det är så fint när man får gjort lite hemma och känner sig utvilad!

Jag brukar också ge mer pengar om det är jag som bett om att de ska "passa" barnen, men oftast är det jentena som kommer och ringer på och vill ta med killarna till lekplatsen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:32.