Igår fortalte jeg om om 2 blomsterkrukker(sko) ble stjålet.
Vi gik og la os kl 23-24 igår.... Ganske roligt her. Vores hund sov godt og har ikke hørt at der var nogen som har prøvet at stjæle vores moped. De har sat den hos vores nabo i E, bor selv i C delen. da manden skulle ta den hjem opdaget han at ratlåsen og styret var totalt ødelagt... Og her stå vi og skulle hjælpe mine forældre med at male, Måtte bare ringe og sig min far måtte komme med EN GANG. Derefter var min første tanke at se om vores bil var der......... jo det var den men nogen har ribet den op i begge sidder,... Fy fader jeg er sint... Er jo ingen billig bil heller vi har(Chrysler Gr. Voyager). Ved jo hva de dumme reservedeler koster nå må den ha omlakering. SNØFT
Kl 9:45 sad jeg i tlf med politi og anmeldte det. men måtte bare komme ind til dem med en gang da de synes det var for meget på en gang. De spurgte om vi er kommet uklar med nogen i området og det er vi ikke . Kender kun de nærmeste naboer. Har ikke så vældig mange venner efter at ha boet i DK og manden er dansk.
Men tror desværre at sagen bliver henlagt her, da politiet ikke har resusser her i Stavanger, da de nok priotere en anden stor sak.....
Masse klemmer fra Emilie og Lottebine(

)