Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2005, 19:24   #1
Medlem

Lottebine sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Stavanger, Rogaland
Meldinger: 354
MP Rating: 0% (0)
Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.Lottebine har mye å være stolt av.
blæ Trist søndag..

Igår fortalte jeg om om 2 blomsterkrukker(sko) ble stjålet.

Vi gik og la os kl 23-24 igår.... Ganske roligt her. Vores hund sov godt og har ikke hørt at der var nogen som har prøvet at stjæle vores moped. De har sat den hos vores nabo i E, bor selv i C delen. da manden skulle ta den hjem opdaget han at ratlåsen og styret var totalt ødelagt... Og her stå vi og skulle hjælpe mine forældre med at male, Måtte bare ringe og sig min far måtte komme med EN GANG. Derefter var min første tanke at se om vores bil var der......... jo det var den men nogen har ribet den op i begge sidder,... Fy fader jeg er sint... Er jo ingen billig bil heller vi har(Chrysler Gr. Voyager). Ved jo hva de dumme reservedeler koster nå må den ha omlakering. SNØFT
Kl 9:45 sad jeg i tlf med politi og anmeldte det. men måtte bare komme ind til dem med en gang da de synes det var for meget på en gang. De spurgte om vi er kommet uklar med nogen i området og det er vi ikke . Kender kun de nærmeste naboer. Har ikke så vældig mange venner efter at ha boet i DK og manden er dansk.

Men tror desværre at sagen bliver henlagt her, da politiet ikke har resusser her i Stavanger, da de nok priotere en anden stor sak.....

Masse klemmer fra Emilie og Lottebine()
Lottebine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 19:26   #2
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,260
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Trist søndag..

Dette var skikkelig kjipt da Enkelte mennesker eier virkelig ikke grenser. Synd politiet skal ha så lite ressurser, hadde vært godt om dere kunne få tatt de som hadde gjort det.
Gammel 21-08-2005, 19:29   #3
Veteranmedlem

C@mill@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,569
C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.C@mill@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Fy flate... Da hadde jeg bare blitt superforbanna!

ER DET MULIG å være så duste!

Sender over masse og håper idiotene blir tatt!
Gammel 21-08-2005, 20:22   #4
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,271
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Tåpelig av politiet å spørre om dere ikke er godt likt av noen syntes jeg... Da begynner man bare å spekulere på ting å det er det ingen vits i

Du er desverre ikke den eneste... Bor på Sandnes jeg og har hatt hærverk på bilen 3 ganger på 1 år, det var ikke morro... Politiet henla saken med en gang... Hos oss var det værre, de stjall dekk og felger... Slo inn speil, spente inn dørene, stjal høytalerne... FAEN jeg var sur!!! Politiet henla alle sakene

Sånne opplevelser er skikkelig ekle

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 22:41   #5
Medlem

Lillebitte sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Stavangerjente i USA
Meldinger: 350
Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.

Skikkelig surt ja...Jeg trodde at K.V. hadde blitt litt bedre på slik i det siste, men det er jo alltid noen som må ødelegge for andre!!!

Håper forsikringen dekker dere!

Magnus Alexander : 18.02.05 & Kristina Helen : 11.09.02
Lillebitte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 23:07   #6
Seniormedlem

mamma i nord sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vesterålen
Meldinger: 2,459
mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.mamma i nord har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av C@mill@
Fy flate... Da hadde jeg bare blitt superforbanna!

ER DET MULIG å være så duste!

Sender over masse og håper idiotene blir tatt!

Signerer

Tullemor-05 Duttemann-03 Dadda-89
mamma i nord er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2005, 04:21   #7
Medlem

Anki79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 400
Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.Anki79 er et navn alle kjenner.

Så kjedelig å høre. Er SÅ irriterende når noe sånn skjer......
Gammel 22-08-2005, 08:18   #8
Anu
Supermedlem

Anu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,188
Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.

Utrolig frekke folk, og enda mer irriterende når politiet ikke engang gjør noe med saken, men bare henlegger det etter bevisets stilling...
Anu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2005, 09:00   #9
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

Frekke drittunger

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:25.