Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2006, 00:27   #1
Medlem

lille snøfte sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 190
MP Rating: 0% (0)
lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.
blæ Urk - har ikke fått laget takkekort enda... :-|

JEg er sikkert lovlig sent ute med takkekort, nå bare håper jeg at jeg for de ferdig før hun skal konfirmeres

Hvordan gjorde dere det? Ønsker å satse på en enkel og lite tidkrevende løsning - og forhåpentlig vis ikke for dyr siden det er ørti takkekort det er snakk om

HAdde dere forresten et kort til nyfødt pakkene og et annet for dåpspresanger?

Storesøster 7.2.06 & Mini 18.1.08
lille snøfte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 00:38   #2
Supermedlem

Ann-Christin sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 605
Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.Ann-Christin er som en lysfontene.
Sv: Urk - har ikke fått laget takkekort enda... :-|

Sitat:
Opprinnelig postet av lille snøfte
JEg er sikkert lovlig sent ute med takkekort, nå bare håper jeg at jeg for de ferdig før hun skal konfirmeres

Hvordan gjorde dere det? Ønsker å satse på en enkel og lite tidkrevende løsning - og forhåpentlig vis ikke for dyr siden det er ørti takkekort det er snakk om

HAdde dere forresten et kort til nyfødt pakkene og et annet for dåpspresanger?
Ja jeg laget et ferdig et til nyfødt-pakkene, hvor det stod: tusen takk for gaven jeg fikk da jeg ble født 04.02.06. Hilsen Daniel.

Dåpstakkekort blir at jeg skal skrive de siden det er litt med høytidelig og da vil jeg takke for den spesielle tingen vi har fått fra de forskjellige.
Gammel 29-05-2006, 00:48   #3
Medlem

wing sin avatar

Meldinger: 365
wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.wing er fantastisk mot andre.

HAdde dere forresten et kort til nyfødt pakkene og et annet for dåpspresanger?[/quote]

Ja. Men, vi er vel ikke akkuratt av de aller raskeste slaget vi heller, det er fremdeles noen som ikke har fått takkekortene for nyfødtpakkene.
Takkekort for dåpspresanger har vi enda ikke begynt med.... Men der tenkte vi å bruke takkekort fra foto knudsen, og da håper jeg det går raskt å lage.

wing er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 08:01   #4
Seniormedlem

c3po sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,745
c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.c3po har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi driver også med to sett kort - noe som blir dyrt, når man må sende over 40 kort bare for nyfødtgaver. Dåpen er til helgen, så det har vært et mål at folk får de første takkekortene før dåpene. Vi sendte også invitasjon til dåpen sammen med nyfødt-takkekort. Vi brukte Eurofoto og lagde kort der teksten "Emilia takker for at tenkte på henne da hun ble født" sto nederst på bildene. Tenkte at vi skulle spare litt tid på dette. Men det ble egentlig ikke så fint. I tillegg syntes jeg at det var vanskelig å ikke skrive på kortene, så det ble dobbelt opp hos oss. Nyfødtgaver synes jeg er like høytidelig som dåp, for det er noe folk gjør frivillig. Dåpsgaver kommer gjerne kun av de man har invitert i dåp - så de er forpliktet, på en måte.

Med førstemann lagde vi takkekortene selv - og det ble egentlig ganske fint. Og rimelig. Vi kjøpte kortene, og kjørte utskrift av bildene på skriveren vår.
Gammel 29-05-2006, 08:12   #5
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Siden Heine ikke skal døpes, har vi sendt takke kort til alle de han fikk gave av da han ble født, og til de som kom med gaven sånn etterhvert.

Vi lagde takkekortene på Fotoknudsen.no og teksten var veldig enkel - "Tusen takk for den fine gaven jeg fikk. Hilsen Heine"
Gammel 29-05-2006, 09:30   #6
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Har gjort det enkelt denne gongen og bestillt takkekort for dåps- og barselgaver hos eurofoto.
Dei som var i dåpen får kun dåpstakkekort, der eg også har skreve takk for barselgava på. Mens dei som ikkje var i dåpen fekk eit anna takkekort.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 09:46   #7
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,605
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi sender bare ett sett med takkekort.

Har ikke sent (laget) dem ennå

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 10:28   #8
Medlem

morÅse sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 279
morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.morÅse er et navn alle kjenner.

Jeg bestilte en masse av et fint bilde og lagde kjempekjedelige takkekort med innlimt bilde på tykt papir og håndskrift. Men det gjorde da susen (selv om ikke alle er levert enda... )
morÅse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 10:32   #9
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg lager takkekortene selv. Rosa og sukkersøte kort så klart Sender kun ut ett takkekort. Dvs, har sendt til dem som ikke er invitert i babyfesten. De som kommer der får takkekort veldig sent, etter babyfesten i august. Da takker vi både for barselgave og babyfest-gave i samme kort.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:44   #10
Medlem

lille snøfte sin avatar

Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 190
lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Jamba
Jeg lager takkekortene selv. Rosa og sukkersøte kort så klart Sender kun ut ett takkekort. Dvs, har sendt til dem som ikke er invitert i babyfesten. De som kommer der får takkekort veldig sent, etter babyfesten i august. Da takker vi både for barselgave og babyfest-gave i samme kort.
Jeg er blitt fryktelig glad i rosa jeg og - og jeg som skulle bruke alle farger

Så flink som lager kort! Det var det jeg også ville gjøre, men nå lurer jeg på om jeg rett å slett skal bestille ferdiglagede.

Hvoran ser kortene deres ut da (legge inn bilde )?

Storesøster 7.2.06 & Mini 18.1.08
lille snøfte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:58.