Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-08-2005, 23:37   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Utslett

Stakar lille Nora min!! Se her da!
Kan dere hjelpe oss?
Flere som har utslett av febbisene? Hva smører dere med?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2005, 23:41   #2
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Utslett

Oisann!
Det der så ikke helt bra ut.
Er utslettet 'under' huden eller kan du føle tørrhet på det?
Gammel 16-08-2005, 23:44   #3
Tidl. bruker
Gjest

Kjenner at hun er veldig tørr....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2005, 23:50   #4
Supermedlem

Aischa sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,479
MP Rating: 100% (2)
Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.

Synes at det ligner elveblest jeg.
Ring helsestasjonen eller legen å få de til å se på det.

Aischa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 08:08   #5
Seniormedlem

Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
MP Rating: 0% (0)
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Aischa
Synes at det ligner elveblest jeg.
Ring helsestasjonen eller legen å få de til å se på det.
Enig enig. Ser ut som elveblest. Stakkert liten! Lykke til!

Sånn ellers når det gjelder tørr hud så kan jeg anbefale a-derma sin exomegakrem. Den er bare suveren. Hudlegen jeg var hos med datteren min forrige uke var enig i at det var en veldig god krem.

Den ser blant annet sånn ut

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kjøpes på apotek.

Masse masse lykke til! Håper du oppdaterer med hva det er!

mvh
Gammel 17-08-2005, 10:16   #6
Supermedlem

Aischa sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,479
MP Rating: 100% (2)
Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av minon
Sånn ellers når det gjelder tørr hud så kan jeg anbefale a-derma sin exomegakrem. Den er bare suveren. Hudlegen jeg var hos med datteren min forrige uke var enig i at det var en veldig god krem.

Den ser blant annet sånn ut

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kjøpes på apotek.

Masse masse lykke til! Håper du oppdaterer med hva det er!

mvh
den er super, jeg har to barn med atopisk eksem og den fungerer kjempe bra.

Aischa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 10:57   #7
Seniormedlem

Bounty sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,996
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.

Ojsann da...... Det der så ikke noe godt ut nei...

Håper du finner noe som hjelper fort.
Gammel 17-08-2005, 10:57   #8
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Anbefaler A-derma på det varmeste
Gammel 17-08-2005, 11:13   #9
Anu
Supermedlem

Anu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,188
Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.

Au, det så vondt ut, stakkars lille snuppa. Anbefaler også A-Derma, brukte den når jeg klødde som værst under graviditeten også
Anu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 12:57   #10
Tidl. bruker
Gjest

Tusen takk for gode råd
Jeg tror ikke det er elveblest.. Hun har alltid hatt sånne tørre og røde flekker, men det har ikke vært hissig før!
Jeg smører henne med den A-derma kremen nå (Har prøvd masse forskjellig), men jeg syns faktisk ikke den hjelper så mye.. Litt, men ikke nok!
Noen som vet om A-creme er god?

Var på helsestasjonen i dag, og fikk beskjed om å kontakte legen. Men der er det litt ventetid, og jeg tør ikke smøre med kortisonkrem uten å snakke med lege først...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:08.