Ingeborg har i over en uke har kviselignende utslett på kinnene. Nå har det spredt seg litt ned mot halsen og hun har noen få på brystet helt øverst. Helsesøster mente det bare var hormonelt (hun fikk jo hovne bryst og heksemelk ganske tidlig og det er jo pga mine hormoner).
Er det noen av deres barn som har tilsvarende utslett og vil det forsvinne? Jeg har smurt inn med morsmelk innimellom. Huden på kinnene kjennes hard og klumpete ut. Men hun er jo fremdeles verdens skjønneste lille skapning.
Snorkfrøken hadde det i litt over en uke. Husker at Lillegutt også hadde. Det er veldig vanlig og går over uten noen form for behandling. Jeg gjorde som deg; smurte med litt morsmelk innimellom.
Lianah har også sånne kviser som kommer og går. Hysteriske meg ringte barsel første gang og fikk beskjed om at det var spebarnsutslett. HEEELT normalt, sa de
Høres helt likt ut som Andreas har hatt for litt siden, og uten at jeg har tenkt over det - er det faktisk borte nå ser jeg.
Han var jo innlagt på sykehus, uten at hverken sykepleiere eller leger kommenterte det - så det er vel helt normalt