Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2006, 00:30   #1
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
MP Rating: 0% (0)
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.
Vagn fetisj, jag eller !?

Som några kanske husker jag skrivit om för så köpte jag min dröm vagn en Simo Classic Exlusive på vår bröllops resa när jag var i vecka 18.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Denna blev ganska stor när vi bytte bil & mannen forelsket seg i vår Mutsy & Sessan var da ikke vanskelig att be
Vi solde simoen, uten tap da !!
& köpte Mutsyn... Detta för Sara Maxima var född
Av & till sliter jag med att ta buss & det blev ännu värre då det visade seg att Mutsyn Var 4 cm bredare i brädden (ytterkant till ytterkant på däcken) än vanliga vagnar & jag spärrade för andra som skulle åka samma buss som mig... Många sura miner & skit angst till slut resulterade i denna.......
En skit snygg & super "praktisk" Simo Ultra i svart
et var bara det att... vi var tillbaka på skratsj !! För stor i bilen på tur med 2 vuxna 2 stora gutter & en baby ......... Då behövdes en vagn till bilen, & eftersom vi åker på lång turer till sthlm så måtte den vara någolunda ordentlig. Det blev en sports vagn, världens kuleste !!!!!!!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nu har jag lovat mannen att jag är super nöjd & att vi nu ska ha Simo ultran & Quinny Buzzen till vår prinsessa inte behöver vagn....

Man lär så länge man lever i denna vagn jungel, å så massa fina vagnar da git
Tycker ju OTH är en stilig vagn da............................

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 08:38   #2
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.
Sv: Vagn fetisj, jag eller !?

Godt at du forhåpentligvis har funne dei rette vognene no då Dei må jo passe til så mange behov *hehe* Her i huset kjøper vi heller ny bil som passer til vogna..

Kjøpte ny bil då vi fekk andremann, for eg ville ha ein bil som eg lettare fekk vogna inni (hadde Honda som vi solgte og kjøpte subaru forester). Og no har vi nettopp kjøpt endå ein bil, som er mykje større inni- så vi skal få god plass til alle tre barna OG vogna (Ein renault espace)

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 08:49   #3
Seniormedlem

sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Aivi
Her i huset kjøper vi heller ny bil som passer til vogna..
Den hade mannen likt Men nu har det seg sån att vi hade en Mercedes E klass (stort större person bil får du vel ikke). I december byttet vi den till en Nissan X trail som är langt mycket bättre på vinter före !! Bagage rummet är bara pitte lite mindre i litrar än Mercedesen men i nissan fyller man i høyden och vagnar bygger faktiskt lite i omkrets också..........

Men men, dette är vårt sista barn. Mannen har många år till att kose sig i bil jungelen på så då passar jag på nu att kose mig i vagn jungelen
Dessutom är förlusten som regel mindre på en vagn än en bil *ha ha ha*

Vogndilla

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 09:23   #4
Medlem

smilius sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 109
smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.smilius er et navn alle kjenner.

vi har samme prolemet. har en basson bagvogn, som er diger. men vi har bestemt oss for å bytte ut bilen. kunne godt tenke meg en espace selv med de er så dyre...i hvert fall hvis den skal være så passe ny som vi ønsker.
Gammel 11-04-2006, 09:48   #5
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.

Fine vogner dere har kjøpt Sessan!

Ikke lett å finne den beste vogna med en gang. I alle fall ikke for meg som kjøpte vogn for første gang. Er fornøyd med Quinny'en min altså, men jeg ser helt klart fordeler med andre vogner også. En av hovedkriteriene ved kjøp av vogn var at den måtte gå inn i bilen, og der lå en stor utfordring. Har en knøtt liten Toyota Yaris! Det blir rimelig fult med to voksne, et barn med bilstol, vognbag og understell til vogna. For ikke å snakke om hvis vi har baggasje i tillegg.....
Gammel 11-04-2006, 10:08   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

må le litt av deg sessan... Ikke mange barn som har hatt så mange vogner på så kort tid.

Jeg skal bytte ut bilen min, og har sagt til mannen at enten skal jeg ha en bil som vogen vi har går lett inn eller så skal jeg ha cab og ny vogn
Han er med på begge deler, men vi får se hva det blir til.
Gammel 11-04-2006, 10:42   #7
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

.........Sier ikke mer jeg.......
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 11:12   #8
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

SÅ fine vogner

Jeg byttet ut Quinny Freestyle'n med Dreami bag mot en svart klassisk Simo kombi jeg og, kjøpte Simo'n i går (kjøpte brukt på Finn da).
Er knallfornøyd med Simo Kombi'n som storebror har

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2006, 11:48   #9
Seniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Renate
SÅ fine vogner

Jeg byttet ut Quinny Freestyle'n med Dreami bag mot en svart klassisk Simo kombi jeg og, kjøpte Simo'n i går (kjøpte brukt på Finn da).
Er knallfornøyd med Simo Kombi'n som storebror har
Du kommer bli super nöjd med simoen Renate & finn har massa fint. Såg lite på Freestylen i stället för simon, men dreami bagen är för öppen efter min smak & så tyckte jag nog den var litt vippete även om den fått bäst i test (fattar inte hur dom andra är då)

Buzzen är super i allt till det vi ska ha den till, en sports vogn helt enkelt (så kan vi ju sätta maxi cosi setet rett på !!)
Litt Dyr bara.....

Vogndilla

Gammel 11-04-2006, 13:12   #10
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 572
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.

Vi har en Simo-vogn, men den tar så himla stor plass i bilen, så jeg har vurdert å kjøpe en Quinny Buzz. Var og så på en på Barneverden, men må si at håndtaket virket så ustabilt. Er det det? Eller var det kanskje bare den som var blitt herjet litt vel mye med på butikken?

Har jo Maxi Cosi-sete og ser det praktiske i å ha Quinny understell. Quinny Zapp er altfor lav for meg, men bortsett fra det så er den jo utrolig praktisk i og med at den blir bitteliten når man slår den sammen.
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:36.