Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2006, 12:14   #1
Medlem

Ovren sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Karmøy
Meldinger: 176
MP Rating: 0% (0)
Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.
lei_seg Vaksine i dag...jeg gruere meg.

Stakar lille gullet mitt skal få vaksine i dag
Vi er litt sent ute med 3 mnd kontrollen. Det er fordi Victoria døde 19 mai og det er en vanskelig tid for meg denne tiden av året, så jeg ba om å få vaksinen og evt gråting og sykdom etter den dagen. Noen mener jo at vaksiner kan være en medvirkende årsak til krybbedød og da ville jeg ikke ha det også å tenke på på dødsdagen. Selv mener jeg det er viktig med vaksiner, iallefall nå som verden er "mindre" og sykdommene ikke bare befinner seg på "andre siden av jorden".
Måtte bare få det ut av meg
Gleder meg litt til kontrollen i dag også , blir spennende å se hvor stor hun er nå og å høre at alt ellers er bra, for det er jeg sikker på at det er, men det er alikevel godt å høre det

Mars-93 Mars-94 September-96 (6/9-98 19/5-99) September-00 April-03 Februar-06

Ovren og alle ungene
Ovren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:23   #2
Medlem

lille snøfte sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 190
lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.
Sv: Vaksine i dag...jeg gruere meg.

Det er godt at ut gir deg tid til å ha følelser i stedet for å putte lokk på dem. Hadde bare lyst å gi deg en klem

Lykke til på kontroll

(Det skjedde noe bra den 19. mai 78, da ble jeg født )

Storesøster 7.2.06 & Mini 18.1.08
lille snøfte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:24   #3
Medlem

Ovren sin avatar

Sted: Karmøy
Meldinger: 176
Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.Ovren har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av lille snøfte
(Det skjedde noe bra den 19. mai 78, da ble jeg født )
Gratulerer med vel overstått

Mars-93 Mars-94 September-96 (6/9-98 19/5-99) September-00 April-03 Februar-06

Ovren og alle ungene
Ovren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:34   #4
Seniormedlem

Jacobs_mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 1,569
Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.Jacobs_mamma har mye å være stolt av.

Förstår att du gruer dig, det är ju inte rart!! Tycker också det är lite jobbigt när de små ska få vaccin, blir mer och mer pysete för varje barn jag... Hanne ska snart få sin 2. vaccine, fick liksom litt "va, ska hon få den nästa gång"-reaktion då HS sa det...

Men som du själv skriver, så är det ju viktigt att de få vaccinen!

Hoppas att allt bara går bra idag, spännande att se hur stor hon blivit!
Gammel 29-05-2006, 12:41   #5
Seniormedlem

siljemoren sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,491
siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.siljemoren har mye å være stolt av.

Forstår godt at du kvir deg, men det er jo virktig at de får denne vaksinen.

Nå når Celine fikk den, så kvidde jeg meg også noe veldig. Men det gikk jo mye bedee en forventet. Hun lagde bare sureleppe og klynket litt, så var det over. Så jeg håper det går like greit for Linnea i dag.

Lykke til.

Tuppen 04 og lillemor 06
siljemoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:46   #6
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 1,605
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønner at du føler det er vanskelig, ovren. Lykke til på kontrollen og med vaksinen

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 16:07   #7
Medlem

lille snøfte sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 190
lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.

Gikk det bra Ovren?

Storesøster 7.2.06 & Mini 18.1.08
lille snøfte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 16:14   #8
Medlem

Vår sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 384
Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.Vår er som en lysfontene.

Hei, Ovren. Vi tok vaksinen vår i dag, vi også, og det ble litt skriking, men det ga seg heldigvis etter en liten stund. Nå sover vesla. Håper inderlig at det gikk bra med dere også Klem fra oss to
Gammel 29-05-2006, 18:34   #9
Medlem

ELena83 sin avatar

Meldinger: 155
ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.ELena83 er som en lysfontene.

Skjønner godt at du gruer deg til vaksinen... Det gjør jeg også!! Håper det gikk bra med dere!
Gammel 30-05-2006, 08:17   #10
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Håper det gjekk fint på kontrollen og med vaksina. Leander fekk også vaksina si i går, nokre veker forsinka, og det gjekk over all forventning. Sutra berre litt då han blei stukken, og ingen reaksjoner.. endå iallfall.

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:45.