Vi utsetter det ei stund til for Leona spyr når hun får youghurt og mat med mye melk i.
Har hørt at de ikke trenger H-melk, at det er nok å gi dem lettmelk/ekstra lettmelk (si ifra noen om jeg tar feil nå)
Truls brydde seg overhode ikke om smaken, det sklei ned Forløpig har han ikke reagert på Yougurten, bare litt på den syrlige smaken, så jeg håper dette går greit.
Så enkelt da, bare helle melk rett fra kartongen og opp i flaska.
Jeg begynte med økologisk lettelk da Lille var 9-10 mnd. Hun hadde ikke vist tegn til å reagere på melk og melkeprodukter tidligere. Jge vil absolutt anbefale økologisk lettmelk, da den inneholder mer CLA enn andre melketyper, samt at kyrne har et bedre og mer variert kosthold og melken er rett og slett bedre på smak.
Vi har ikke begynt. Begynner vel forsiktig når han er 1 år tenker jeg.
Men fikk vite at den typen melk man selv brukte kan man fint gi til ungene. Skulle ikke behøve å kjøpe inn en annen type til ungen.
__________________ Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
William har alltd reagert når jeg har fått i meg melkeprodukter så han blir det veldig lenge til vi infører det
Samme her. Har prøvd å gi henne soyamelk og rismelk, men det var ikke noe godt. Så her får hun kunn litt mm hver morgen ellers så er det kun vann hun drikker.
Legen sa jeg kunne prøve den laktosereduserte melken som de selger på butikken, så jeg har tenkt å prøve det en dag, er bare så redd for at hun skal få vondt i magen av det.
__________________ If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
Carmen er ikke noen tungvekter, har ikke doblet fødselsvekten sin enda, så her har jeg begynt å gi henne H-melk, men det går nok greit med annen type melk og tipper jeg