Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-10-2005, 17:09   #1
Medlem

Lillebitte sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Stavangerjente i USA
Meldinger: 350
MP Rating: 0% (0)
Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.Lillebitte er fantastisk mot andre.
Vannkopper? 2 tenner!Bud på hus!Nydelig vær!Og utrolig vennlige mennesker!

.... :vinker:

Hei jenter!

Her er vi igjen!
Nå har vi bodd her i Houston i snart 2 uker...endelig er vi online i den midlertidige leiligheten vår!
Alt går mye lettere her over enn jeg først fryktet...jeg forlot Norge (mellom landet i 10 dager hos mine foreldre) i en ambivalent tilstand, hverken gledet eller gruet meg.
De siste ukene har gått med på barnehage jakt, husjakt og biljakt...
Resultalt:
Skal besøke en kirke i dag som har Mothers Day Out program, dvs at KH er i barnehagen deres fra 9:30-14 3 dager i uken. Har vurdert mange forskjellige alternativer, men tror dette passer oss best.
Vi har bydd på et hus i dag!!
Vi har sett 20 hus totalt, og har likt ca 5 av dem. Ingen har vært perfekte med romstørrelse, fordeling eller hage. Dette er et hus som er i veldig god stand som vi kan flytte rett inn i.
Kanskje ikke midt i blinken stil, men vi har møbler som faktisk vil passe, selvom de er veldig forskjellige fra de amerikanske.

Bil ja...vi har besluttet å lease en Subaru Tribeca til meg, skikkelig kul kompakt alternativ 7 seter! http://www.gillman-north.subaru.com/en_US/

Ellers har ting gått seg til etterhvert, hadde det veldig stritt med 3 åringen de første 5 dagene alene.

Magnus Alexander er bare solen selv...til og med med 39.9 i feber er han ved godt mot....Vi mistenker at han har vannkopper, smittet av en annen på NM.
MEN! Han har bare hatt 4 prikker rundt på hodet, som kanskje kan være vannkopper...Hmmm...må vel kanskje ta en anti test på ham om et par uker.

OG så har lille gullet mitt fått 2 tenner, nesten samtidig. Det plager ham litt , men det ser ut til å gå bra!

Nå er han våken, jeg skriver mer senere...

PS! Utrolig vennlige mennesker her vi bor, slår av en prat, skryter av barna (selvfølgelig ) og i går...he he...fikk jeg komplimenter for Robeez tøflene til MA (begge mine har disse, har hatt dilla i 2,5 år allerede jeg)...damen var canadisk og sa at hun selger disse i distriktet. Jeg fortalte hvor fornøyd jeg er med dem og at jeg har gitt vekk i gaver etc...hun ble så glad for å høre dette at hun rett og slett ga meg et nytt par! Veeeeldig snill! her kan dere se utvalget, er det rart jeg har dilla ? www.robeez.com

Magnus Alexander : 18.02.05 & Kristina Helen : 11.09.02

Sist endret av Lillebitte; 26-10-2005 kl 17:51. Begrunnelse: Huset er vårt! Og linken er inaktiv....;)
Lillebitte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2005, 19:03   #2
Medlem

marusija sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 444
marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.marusija er et navn alle kjenner.
Sv: Vannkopper? 2 tenner!Bud på hus!Nydelig vær!Og utrolig vennlige mennesker!

Det var mye info på engang.

Flott hus da...
Og grattis med tenner...

Sikkert gøy å komme seg ordentlig på plass..

Gammel 25-10-2005, 19:09   #3
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Det ble litt mye ja. Men, helt utrolig flott hus da med svømmebasseng!!! Ahh.. *Drømme* Så godt at dere har funnet dere til rette. Kos dere!
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2005, 19:18   #4
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Trenger du au pair N og jeg kommer gjerne

Det er jo ett svært hus og svært basseng!!! Blir bra dette

God bedring til lillegutt og lykke til med bhg jakt! Er nok lurt det, hun blir nok å prate amerikansk om en par uker

Flott at du trives og at det er hyggelige folk i området, amerikanere er jo veldig åpne og sosiale, om enn litt overfladiske, mennesker.

Veldig hyggelig med en junaiten rapport, skulle i grunnen ønske at mannen fikk et utenlandsopphold......

ps... Roobeez tøfflene er jo bare så søte, kanskje du starter import til Norge/febbisklubben

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2005, 19:30   #5
Medlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 261
mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.mammadonna er som en lysfontene.

Koselig å høre fra deg igjen, vennen!

Synd vi ikke fikk sett hverandre før du reiste

Altså....

- barnehageordningen høres kjempelur ut
- snadder kåk!
- bil
- "håper" det er vannkopper, hadde vært fint om det var de han hadde sluppet så "lett" unna.
- så hyggelig at du føler deg vel mottatt!

Tonen i meldingen din er sånn at jeg synes det høres ut som du er ved godt mot, har stressa litt, men gleder deg mest til å komme i gang med de vanlige hverdagene i den nye tilværelsen din. Det skjønner jeg i såfall godt. Når man ikke er i jobb er hverdager det beste som finnes

Fortsatt lykke til der borte, og sørg for jevnlig oppdatering!

Mamma til september 2002 og februar 2005
mammadonna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2005, 21:00   #6
Supermedlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 914
Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.Sondre er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av marusija

Flott hus da...
Og grattis med tenner...

Signerer
Gammel 25-10-2005, 21:08   #7
Tik
Veteranmedlem

Tik sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,543
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av marusija

Flott hus da...
Og grattis med tenner...

Signerer dene jeg

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2005, 21:28   #8
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,128
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Martis
Trenger du au pair N og jeg kommer gjerne

Det er jo ett svært hus og svært basseng!!! Blir bra dette

God bedring til lillegutt og lykke til med bhg jakt! Er nok lurt det, hun blir nok å prate amerikansk om en par uker

Flott at du trives og at det er hyggelige folk i området, amerikanere er jo veldig åpne og sosiale, om enn litt overfladiske, mennesker.

Veldig hyggelig med en junaiten rapport, skulle i grunnen ønske at mannen fikk et utenlandsopphold......

ps... Roobeez tøfflene er jo bare så søte, kanskje du starter import til Norge/febbisklubben
Signerer denne jeg, spesielt den siste setningen
Gammel 26-10-2005, 00:36   #9
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Ååå....det fine huset da...*drømme* Lykke til med BHG jakten og GRATTIS med tenner Og flott dere trivest da.....og sier som martis og *star*

Sitat:
Opprinnelig postet av Martis
Gammel 26-10-2005, 06:05   #10
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Sted: Jæren...
Meldinger: 4,271
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan tro jeg har tenkt på deg nå nå stormene herjer USA!!! Trodde ikke det hadde hendt deg noe, men det var skikkelig godt å høre fra deg igjen

Det var et drit lekkert hus dere har budd på og jeg som elsker Subaru syntes den bilen der er helt knall

Til tross for tilvenning og sykdom, tenner... ja i det hele tatt unger så ser det jo ut til å gå strålende for dere Flott at dere er blitt tatt så godt imot og

Ønsker deg lykke til videre og gleder meg til å følge med deg videre.

Jeg har forresten slike tøfler til Carmen og... Er kjempe fornøyd med dem, må nok ha noen til

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:17.