.... :vinker:
Hei jenter!
Her er vi igjen!
Nå har vi bodd her i Houston i snart 2 uker...endelig er vi online i den midlertidige leiligheten vår!
Alt går mye lettere her over enn jeg først fryktet...jeg forlot Norge (mellom landet i 10 dager hos mine foreldre) i en ambivalent tilstand, hverken gledet eller gruet meg.
De siste ukene har gått med på barnehage jakt, husjakt og biljakt...
Resultalt:
Skal besøke en kirke i dag som har Mothers Day Out program, dvs at KH er i barnehagen deres fra 9:30-14 3 dager i uken. Har vurdert mange forskjellige alternativer, men tror dette passer oss best.
Vi har bydd på et hus i dag!!
Vi har sett 20 hus totalt, og har likt ca 5 av dem. Ingen har vært perfekte med romstørrelse, fordeling eller hage. Dette er et hus som er i veldig god stand som vi kan flytte rett inn i.
Kanskje ikke midt i blinken stil, men vi har møbler som faktisk vil passe, selvom de er veldig forskjellige fra de amerikanske.
Bil ja...vi har besluttet å lease en Subaru Tribeca til meg, skikkelig kul kompakt alternativ 7 seter!
http://www.gillman-north.subaru.com/en_US/
Ellers har ting gått seg til etterhvert, hadde det veldig stritt med 3 åringen de første 5 dagene alene.
Magnus Alexander er bare solen selv...til og med med 39.9 i feber er han ved godt mot....Vi mistenker at han har vannkopper, smittet av en annen på NM.
MEN! Han har bare hatt 4 prikker rundt på hodet, som kanskje kan være vannkopper...Hmmm...må vel kanskje ta en anti test på ham om et par uker.
OG så har lille gullet mitt fått 2 tenner, nesten samtidig. Det plager ham litt , men det ser ut til å gå bra!
Nå er han våken, jeg skriver mer senere...
PS! Utrolig vennlige mennesker her vi bor, slår av en prat, skryter av barna (selvfølgelig

) og i går...he he...fikk jeg komplimenter for Robeez tøflene til MA (begge mine har disse, har hatt dilla i 2,5 år allerede jeg)...damen var canadisk og sa at hun selger disse i distriktet. Jeg fortalte hvor fornøyd jeg er med dem og at jeg har gitt vekk i gaver etc...hun ble så glad for å høre dette at hun rett og slett ga meg et nytt par!

Veeeeldig snill! her kan dere se utvalget, er det rart jeg har dilla ?
www.robeez.com