Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-10-2005, 00:22   #1
Supermedlem

Smil76 sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,325
MP Rating: 0% (0)
Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.Smil76 har mye å være stolt av.
Var det noen februarunger som hadde hatt falsk krupp og/eller kramper?

Fant denne linken da jeg lette etter informasjon og erfaringer i forbindelse med min datters mageproblemer. En barnelege har uttalt at det kan være et refluxproblem. Akkurat det er en egen historie.

Når jeg så leste artikkelen jeg her linker til, så syns jeg å erindre at noen her i februarklubben har unger som utredes for andre sykdommer - falsk krupp, kramper + + . Tar jeg feil?

Uansett så kan det se ut som at AV OG TIL kan unger få symptomer som kramper og noe som ligner på falsk krupp - der det faktisk kan være at ungen egentlig plages med reflux. Bare et lite tips - på hva det faktisk KAN være når ungene får disse kjempeekle symptomene.

Håper det kan være til hjelp for noen
Gammel 25-10-2005, 00:50   #2
Supermedlem

*vickimin* sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Var det noen februarunger som hadde hatt falsk krupp og/eller kramper?

Ene legen på Ullevål trodde kanskje at det var det som gjorde at hun fikk de anfallene. Så hun lå med sonde i 24 timer og målte ph verdien hennes. Men den var bra.
Trodde faktisk en stund at det var det jeg også fordi hun hele tiden har gulpet veldig mye, men nei

Så vi får bare fortsette å finne ut av det.

Takk for link
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2005, 10:31   #3
Medlem

Bonzo sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Kongsberg
Meldinger: 320
Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.Bonzo er et navn alle kjenner.
Sv: Var det noen februarunger som hadde hatt falsk krupp og/eller kramper?

Oda gulper jo utrolig mye (iallefall syntes vi det da) og har i tillegg hatt falsk krupp. Men jeg tror nok det var falsk krupp hun hadde den gangen, men man kan jo ikke være for sikker.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:51.