Her er bilde av vår lille gutt i sommervarmen. Endelig har vi funnet ut hvordan vi kan få han til å sove. En kald våt klut over hode hjalp godt
Sommerens påkledning er som på bilde - 1 stk bleie og en stk siklesmekke, alt annet er for mye. Etter mye om og men på natten har jeg måttet gi min mann rett: William er langt varmere enn meg. Jeg ligger godt under min 220 lange dyne, mens William sover best uten noe over seg

Vi sover i kjelleren og der er det deilig tempratur å sove i. Så der ligger jeg godt innpakket i dyna mi mellom 2 kjempe varme "gutter" som ikke har noe hverken på seg eller over seg. Når jeg ser denne lille varme kroppen forstår jeg ihvertfall godt hvorfor jeg var så varm under svangerskapet - jeg bar jo på en varmovn.
Andre ting i Vipseheimen: Vi begynte med grøt for 4 uker siden, men har sluttet igjen etter råd fra helsestasjonen om å heller prøve å la han suge lenger ved hvert bryst for å få i seg den siste feite melken. Det ser ut til å ha virket.
Ellers har jeg nå hatt en uke ferie og det har vært kjempe nydelig
Og for dere Telemarkinger: Lekelandet deres i Skien er ypperlig for oss med småbarn (og fin pris for oss med mange barn

)