Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-07-2005, 23:41   #1
Medlem

Vips® sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 485
MP Rating: 0% (0)
Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.Vips® har mye å være stolt av.
Varm gutt i sommer

Her er bilde av vår lille gutt i sommervarmen. Endelig har vi funnet ut hvordan vi kan få han til å sove. En kald våt klut over hode hjalp godt
Sommerens påkledning er som på bilde - 1 stk bleie og en stk siklesmekke, alt annet er for mye. Etter mye om og men på natten har jeg måttet gi min mann rett: William er langt varmere enn meg. Jeg ligger godt under min 220 lange dyne, mens William sover best uten noe over seg Vi sover i kjelleren og der er det deilig tempratur å sove i. Så der ligger jeg godt innpakket i dyna mi mellom 2 kjempe varme "gutter" som ikke har noe hverken på seg eller over seg. Når jeg ser denne lille varme kroppen forstår jeg ihvertfall godt hvorfor jeg var så varm under svangerskapet - jeg bar jo på en varmovn.
Andre ting i Vipseheimen: Vi begynte med grøt for 4 uker siden, men har sluttet igjen etter råd fra helsestasjonen om å heller prøve å la han suge lenger ved hvert bryst for å få i seg den siste feite melken. Det ser ut til å ha virket.
Ellers har jeg nå hatt en uke ferie og det har vært kjempe nydelig
Og for dere Telemarkinger: Lekelandet deres i Skien er ypperlig for oss med småbarn (og fin pris for oss med mange barn )
Gammel 10-07-2005, 00:05   #2
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Varm gutt i sommer

Søtt bilde, og det var jo smart det da å ha en våt klut over hodet. Bra ammingen går rett vei....det gjør den dessverre ikke her lengre
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2005, 01:11   #3
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Han så deilig varm ut ja. Det er jammenhett for de små nå.

Rebecca vil ikke sove om hun ikke har dyna over hodet hun da... rar som hun er. Ellers er eneste påkledning bleie om dagen. Deilig å slippe så mye klesvask!

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2005, 08:36   #4
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,267
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Kald klut, det har jeg faktisk ikke tenkt på, men det skal jeg skrive bak øret.

Lekeland i Skien er helt greit det, har vært der selv både i år og i fjor.
Gammel 10-07-2005, 09:36   #5
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,271
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt det så ut å ligge sånn Carmen er også kjempe varm og attpåtil så har hun atopisk eksem, atopikere blir fort varme... Så her står vifta på fult når vi skal sove

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2005, 15:39   #6
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,063
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Emilie vil også ha dyne opp over hodet - men det vil ikke jeg! Er redd for at det blir for varmt, klamt, tett ... oksygenmangel ... you name it - derfor har jeg innført det samme som Kristoffer hadde da han var liten; putteklut (det er dansk, på norsk heter det vel koseklut). En flanellsklut, som hun kan kneke så mye hun vil opp i ansiktet ... innbiller meg at det er mer sikkert Da jeg var liten og bodde i Sverige, husker jeg at det var noen naboer som drev og la puten til ungene sine i frysen en liten stund før de skulle legge seg. Det gjorde jeg på Kristoffer en sommer - da det var veldig varmt, og det roet ham veldig. Sikkert samme funksjon som en våt klut.
Gammel 10-07-2005, 21:30   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Lurt triks med klut over hodet!!

Ønsker dere en fortsatt god sommer!! Håper dere får det kjempefint

mvh
Gammel 11-07-2005, 07:15   #8
Anu
Supermedlem

Anu sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,188
Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.Anu er fantastisk mot andre.

Så deilig ut. Her er også sommerkledningen 1 stk bleie på hver.
Kald klut, det skal jeg også prøve
Anu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:44.