Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-09-2005, 17:37   #1
Veteranmedlem

Lille Blink sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Jæren...
Meldinger: 4,271
MP Rating: 0% (0)
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Ventetiden...

Ventetiden er kjedelig.... Sitter på pc-rommet i leiligheten og venter på at det skal komme folk på visning... Visningen er ikke annonsert, fikk plutselig bare tlf. fra 3stk. som ville se på den og da samla jeg alle i kveld, greiest sånn...
Eneste som er i leiligheten er sengene og pcèn... Merkelig her, er sånn ekko i stua... Deilig å vite at i natt skal vi ha den første natta i huset, gleder meg kanon mye... Det blir og første natta at Carmen skal sove på eget rom, håper det går bra og at hun snart kan sove hele natta... Går jo som en Zombie hver eneste dag... Shopping og andre ting, hva er det??? Skal bli godt å ha permisjon, føles ikke som jeg har hatt det enda

Nå må de komme snart.... skal være her 18:00, håper de ikke blir forsinka

Oiiii da blir det det siste dere hører fra meg på en stund.... Skal få brevbånd i huset, men har ikke peiling på når det blir... Kan ikke være lenge til.... Skal søke og se om det er noen som har usikra nett som jeg kan tjuvlåne litt

Kose dere så lenge da, og så håper jeg noen vil savne meg bittelitt da

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)
Lille Blink er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2005, 17:40   #2
Supermedlem

Bergensmamma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,260
MP Rating: 100% (1)
Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.Bergensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Ventetiden...

Så spennende med enda en visning da, håper dere får solgt denne gangen. Kommer til å savne deg vet du.

Gleder meg til rapport om hvordan Carmen sover på eget rom, her i huset var det iallefall stor suksess å gi Emma eget rom
Gammel 05-09-2005, 17:59   #3
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,997
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper dere for solgt den nå, det har jammen tatt sin tid.
Kos dere i nye huset!
Gammel 05-09-2005, 18:13   #4
Supermedlem

Siggi sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 833
Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.Siggi har mye å være stolt av.

Kos dere masse den første natten i nytt hus!!!!

Håper dere får solgt leiligheten fort.

Troy født 20 feb,05.feb 09
Vi har fått en prins, han er det fineste som fins!
Siggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2005, 18:15   #5
Medlem

kaudi sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 130
kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.kaudi er som en uslipt juvél.

Lykke til med visning! Koselig å flytte inn i nytt hus. Håper Carmen trives på eget rom.
kaudi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2005, 21:57   #6
Supermedlem

*vickimin* sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.

Jammen... Da er du jo ikke på msn heller da Savner deg allerede jeg vennen. Du har bare å forte deg å få opp data'n igjen, ensomt på uten deg

Lykke til med flyttinga og første natt i nytt hus. Kan også tenke meg prinsessa får fint rom med alle de nyinnkjøpte barnemøblene fra barneverden
Kom snart tilbake!!!!!!

*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:12.