Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2006, 09:59   #1
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
MP Rating: 0% (0)
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.
Vet inte om jag vågar säga det högt.........

Hon har sovit hela natten.............. från 19.30-06.45 !!

Hon vaknade en gång i går kväll & då gav mannen henne bara smokken så somnade hon igen.......

Deta var tredje natten på rad & den bästa. Har inte vågat nämna det för

Tekniken vår har funkat & detta är ju beviset på att hon ikke trenger mat om natta ivartfall....
Första natten av dessa tre vaknade hon 4 gånger, 3 av dom somnade hon igen av seg själv etter lite sömn drukken klagan, 4 gången tog mannen henne opp till mig (lite för tidigt enligt mig 05.00....Pupp). Natten till igår vaknade hon & klagade 2 gånger men somnade igen, sov till 07.00.
& i natt da, ikke ett pip

Detta är resultatet av knall hårt natt krig i en vecka. Hoppas bara det varar nu , vi flyger ju till Stockholm i morgon & blir borta en vecka !! men jag får bara pröva att hålla på det vi startat, IKKE opp i min säng & ikke pupp på natta.... hur trött jag än är...........

Hopas det inte stoppar nu bara för jag skrytt litt

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 14:59   #2
Medlem

Siadatra sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 128
Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.Siadatra er et navn alle kjenner.
Sv: Vet inte om jag vågar säga det högt.........

Det hørtes kjempedeilig ut Sessan
for at det holder seg.
God tur til Stockholm!
Gammel 23-09-2006, 15:05   #3
Supermedlem

Simba sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 874
Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.

Så flink hun er
Er godt å få sove hele natta,vet faktisk ikke om noe bedre
Gammel 23-09-2006, 15:07   #4
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg skal juble veeeldig stille:

JIIIIIPPPPPPIIIIII!!!! :danser:

Og så må jeg jo tilføye at min lille snuppelupp sov seg gjennom hele kvelden i går, våknet 03.oo, fikk pupp- og sov videre til i dag. JUUUUHUUUUUUUUU

God tur i morgen. NYT ferien og gi en liten kos til babyliten fra meg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 17:34   #5
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 859
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Så deilig! Håper det varer
Gammel 23-09-2006, 19:47   #6
Medlem

CecilieVictoria sin avatar

Meldinger: 300
CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.CecilieVictoria er som en lysfontene.

Så heldig du er a!! Hva er oppskriften din?
Gammel 23-09-2006, 21:15   #7
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 974
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye. det er deilig når de sover hele natten.

Hvis du noen gang skulle savne det å stå opp ofte om natten så kan du godt få låne Liv litt altså...
Hun har vært helt på tur de siste dagene. Fra å sove fra 19.00 til 05.30-Pupp-og så sove videre til ca 09.00 så har hun begynt å våkne ca kl 02.00. Hun sovner igjen etter litt pupp, men våkner igjen etter bare 1/2 til 1 time. Og ikke vil hun sove lenge om morgenen heller, kl 07.00 er det morgen. Skjønner ikke hva som går av henne... Hun vil ha pupp hver gang, men jeg tror ikke hun er så sulten. Forrige natt laget jeg nemlig en flaske MME som hun kunne få, men den ville hun bare ha 15 ml av. Blir helt jeg...
for at hun snart snur igjen...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2006, 21:24   #8
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 859
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunny423
Skjønner ikke hva som går av henne... Hun vil ha pupp hver gang, men jeg tror ikke hun er så sulten. Forrige natt laget jeg nemlig en flaske MME som hun kunne få, men den ville hun bare ha 15 ml av. Blir helt jeg...
Sånn er det her og...det må jo være noe som plager dem, og de trenger trøst i puppen? Her er det blant annet tenner som plager han fælt, det er jeg overbevist om.
Gammel 23-09-2006, 23:05   #9
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra da!!!
Det er så deilig når man får sove om nettene, det er liksom det viktigste føler jeg. Hvis ikke jeg får sovnen min er jeg helt zombie dagen etter....

Heldigvis ser det ut som at barna våre har arvet sovegenene fra oss, begge to sluttet å spise om natta da de var 2 mnd. Nå er det soving ca. 14 timer i strekk.
Gammel 23-09-2006, 23:55   #10
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,579
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Så deilig sessan Ingenting er så deilig som en hel natts søvn

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:50.