Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-05-2005, 17:48   #1
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.
Vi har vært på legevakten

I sted når jeg badet Nikolai i tub'en så syntes jeg han var så rar i bakhodet, det var hovent og mykt/væskefylt. Så det var bare å tørke han å få på han fillene og dra på legevakten med hjertet i halsen. Når vi kom dit var det heldigvis ikke lang kø, slik at vi kom inn til legen uten noe særlig venting. Han mente Nikolai hadde slått seg og at dette bare var en blåflekk som kom til å forsvinne i løpet av 10 dager Den er skikkelig ekkel, minner egentlig ganske mye om den blåflekken han hadde på hodet etter fødselen.

Det var en ordenlig ekkel opplevelse og jeg var så redd for at det var noe alvorlig galt med lille gutten min.

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 17:51   #2
Supermedlem

knøttet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 774
MP Rating: 0% (0)
knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.
Sv: Vi har vært på legevakten

Huff, forstår godt at du syntes det var ekkelt. Jeg hadde blitt super stresset..

Godt at det ikke var noe farlig med lille gutt, da
Gammel 28-05-2005, 17:54   #3
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,128
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Usj, for en skremmende opplevelse. Godt det "bare" var en blåflekk da.
Har hatt en nesten tur til legevakta vi, men lillegutt roa seg heldgivis ned. Han var helt krakilsk stakkar og hiksta og stod på.

Gode 'er herfra
Gammel 28-05-2005, 18:00   #4
Medlem

TUTTO sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 468
TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av knøttet
Huff, forstår godt at du syntes det var ekkelt. Jeg hadde blitt super stresset..

Godt at det ikke var noe farlig med lille gutt, da
signerer!!

Mistet tvilling, MA oppdaget i uke 15 (sept 04)
TUTTO er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 18:37   #5
Medlem

Sommerfugl2 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 315
Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.Sommerfugl2 er et navn alle kjenner.

Stakkars dere,det er så forferdelig når slike ting skjer OG så godt etterpå når det ikke er noe alvorlig!!!
Må lillgutten ha god bedring
Gammel 28-05-2005, 18:47   #6
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt det ikke var noe verre, men du får gi lille gullet en klem fra meg og ønske han god bedring
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 19:05   #7
Supermedlem

Malma sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Spydeberg
Meldinger: 885
Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.

Skummelt når man ikke vet hva det er. Bra det ikke var noe verre.

Malma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 22:27   #8
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Godt å høre at det ikke var noe galt!!!

Men, hadde du ikke sett det om han hadde slått seg? Da jeg var 14 år og fikk en stor byll på ryggen, mente legene at jeg hadde slått meg. Nei, sa jeg. Jeg har ikke slått meg. Joda, det mente de. Kort fortalt; tre operasjoner senere ble jeg frisk. Ikke for å si at det er noe galt med det legen sier til deg.
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 22:48   #9
Seniormedlem

Isolde sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.

Det gikk et støkk i meg da jeg leste overskriften din!

Godt å høre at det ikke var noe alvorlig. Kan skjønne dere dro rett til legevakta. Heller en tur for mye enn en for lite.

God bedring til go'gutten din.
Gammel 28-05-2005, 22:52   #10
Supermedlem

Chiquita sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 934
Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.

*sniker litt*
Bra å høre at det ikke var noe alvorlig
*puster lettet ut*
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:26.