Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2006, 00:07   #1
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Sted: tr.heim
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.
vi skal starte på barn nr2 nå

er litt trist fordig jeg må slutte å amme,men skal vi ha flere barn så må vi ta det nå.vi har 5 egg ifrys i danmark.jeg vil at snuppa mi skal ha søsken men er litt trist fordi jeg skal slutte med å amme fordig det er min og hennes kos.

vet noen når mensen kommer tilbake etter at man har slutten å amme
mirra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 00:18   #2
Medlem

lille snøfte sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oppe på fjellet
Meldinger: 190
lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.lille snøfte er som en lysfontene.
Sv: vi skal starte på barn nr2 nå

Nei - det vet jeg ikke. JEg ville bare si lykke til!

Storesøster 7.2.06 & Mini 18.1.08
lille snøfte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 00:21   #3
Supermedlem

Thyresse sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: med havutsikt
Meldinger: 572
Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.Thyresse har en strålende fremtid.

Hvorfor må dere ta det nå? Kan dere ikke vente noen måneder til? Må du virkelig slutte å amme for å ta prøverør? Hvis du bare trapper ned litt så kan du få igjen mensen. Da mister du ikke all kosen heller.
Thyresse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 01:55   #4
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Sted: tr.heim
Meldinger: 24
mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.mirra er bare skikkelig grei.

vi må ta det nå fordig vi kjøpte 3 forsøk og har bare tatt 1 og alle forsøkene må taes i løpet av to år.kan jeg få mensen hvis jeg trapper ned amminga
mirra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 08:00   #5
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,699
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Vil bare ønske dere lykke til
Gammel 29-05-2006, 08:09   #6
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Gammel 29-05-2006, 08:11   #7
Mar
Supermedlem

Mar sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 533
Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.Mar har mye å være stolt av.

Man kan fint bli gravid fordi om man ammer...?
Kanskje vanskeligere dersom man fullammer, men jeg ville nå tro du fint kunne amme et måltid og to til dagen, uten at det kanskje forkludret planene dine.
Ville iallefall ha sjekket opp med lege/helsesøster dersom ammingen var viktig for deg...
Mar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 09:23   #8
Seniormedlem

Aivi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sunnfjord
Meldinger: 1,504
Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.Aivi er fantastisk mot andre.

Så spennande med babyplaner!!
Det blir ikkje det samme å gi flaske, men den lille kan jo få mykje kos likevel. Eg gir jo Leander flaske, sidan han ikkje tar pupp. Litt rart sidan eg amma jentene til dei var over året. Men det blir nok folk av flaskebarn også skal du se
(men skjønner at det er litt sårt å måtte gi seg med denne kosen)

Salgstrådene mine: Flaske/pumpe-utstyr , Babyguttekle

Aivi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 09:30   #9
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,605
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg trappa ned til 3-2-1 måltider over en tre-mnd periode og fikk eggløsning da.

Masse lykke til med prøvingen, en spennende tid

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 09:43   #10
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 191
jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.jessica78 er fantastisk mot andre.

Lillegutt kom 01.06.08
jessica78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:23.