Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-05-2005, 11:28   #1
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,063
MP Rating: 0% (0)
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.
.. vil ikke ha den ene puppen ..

I går hadde jeg merkelig væske i BH-innlegget (klarte ikke se om det var rødt eller gult) - så snudde Emilie seg vekk fra det brystet. I dag vil hun ikke ha fra det brystet - hun brekker seg fraktisk hvis jeg prøver å tilby det!! Hvis jeg tilbyr det andre, så suger hun seg fast - og virker kjempesulten ... jeg har ikke nok i en pupp til en hel dag .....
Skal til legen nå kl 1330 ... jeg tror ikke dette er brystbetennelse, for det gjør ikke vondt, melken renner fra det brystet og jeg har ikke feber.
Nå er jeg glad for at jeg leverer melk på sykehuset, for nå har jeg 3 bokser i frysen (fra før dette skjedde).
Noen som har opplevd lignende?? Er bittelittegranne stresset her nå
Gammel 06-05-2005, 14:32   #2
Supermedlem

Alica sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 767
Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.Alica er et navn alle kjenner.
Sv: .. vil ikke ha den ene puppen ..

Jeg har ikke opplevd noe lingnende men vil bare gi den en . skjønner godt at du er stresset over en slik situasjon, håper det ordner seg

Alica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2005, 14:58   #3
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 3,738
LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.LinKa har en strålende fremtid.

Med Ida Ariane skjedde dette. Hun nektet å ta den ene puppen og jeg skjønte ikke hvorfor. Til meg var det brystbetennelse på vei da... Hadde mye problemer med å få tømt meg skikkelig, for hun tok ikke nok.

Håper det går rask over det du har.
LinKa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-05-2005, 19:57   #4
Seniormedlem

IMAK sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 2,063
IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.IMAK har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk for respons

Var hos legen - CRP`en var normal ... men legen visste jo ikke om det kunne være helt i starten av en brystbetennelse. Er allergisk for penicillin, så jeg kan ikke bare starte opp uten å vite sikert hva det er ... Var veldig deilig å få syte og klage litt tidligere i dag. Her var 5åringen min hjemme pga planleggingsdag i barnehagen i dag - og mannen min bare sto opp og gikk på jobb i dag, uten å spørre hvordan det gikk med meg ... var nok derfor jeg var ekstra stresset tidligere.
Hun vil fremdeles ikke ta den puppen skikkelig (men når hun er sulten nok så tar hun litt). Jeg har jo melk i frysen ... har prøvd ... fikk det ikke til.
Det går nok helt supert det her - måtte bare få klage litt tidligere - og sier TUSEN TAKK for responsen!!!!
Klem

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:33.