Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Februar
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-06-2007, 11:44   #1
Medlem

Gwaihir sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 164
MP Rating: 0% (0)
Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.
Vogn - hvilke egenskaper er viktige?

Verkar som alla kör runt med olika vagnar... Vi har nu en Emmaljungavogn som vi lånat, men kanske ska vi köpa en sportsvogn (eller en som passar från 0-3 år).
Alltså, nok en gång, vilken vogn har dere? MEN skriv också hvilke egenskaper den har som gör att den är bra? eller möjligen dålig...

Uppdaterar, här är sammanfattning av viktiga egenskaper (jag har modifierat litt):
- lav vekt
- kan köra med barn sittandes både framåt och bakåt
- lett å pakke inn og ut av bil och ta med på buss
- ekstrautstyr som tex parasoll
- barnet sitter högt
- smal mellan hjulen
- inte allt for dyr...

Sist endret av Gwaihir; 27-06-2007 kl 09:11.
Gwaihir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2007, 11:53   #2
Medlem

07baby83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 283
07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.
Sv: Vogn - hvilke egenskaper er viktige?

Vi har begynt å bruke bugabooen med sportsvogndelen. Syntes den er kjempegrei:
-lett å pakke inn og ut av bil
-tar veldig liten plass
-kjekke funksjoner som kan brukes begge veier, med store eller små hjul foran (praktisk i forskjellig terreng) faktisk grei å kjøre i sand og!
-barnet sitter høyt (praktisk på fks kafè) og koselig ellers og.
-utrolig lett å bære
-kjekke ekstradeler som parasollen som er utrolig grei!
-og jeg syntes den er fiiin

dette er vertfll mitt inntrykk av den
håper du finner en vogn du liker!
Gammel 25-06-2007, 12:06   #3
Medlem

Gwaihir sin avatar

Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.Gwaihir er et navn alle kjenner.

07baby83 - Vilken modell har du?
Gammel 25-06-2007, 17:47   #4
Medlem

07baby83 sin avatar

07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Gwaihir
07baby83 - Vilken modell har du?
Cameleon har jeg.
Gammel 25-06-2007, 20:06   #5
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har også Bugaboo Cameleon.

Hovedgrunnen til at vi valgte den var at den er utrolig enkel, jeg er mye rundt i byen, inn og ut av buss/t-bane.
Den er smal imellom hjulene.

Ellers må jeg signere alt som 07baby83 skriver.

Den er nyyydelig!

Kan også nevne at vi har en Quinny XL3 Freestyle også.
Den er fin, men minuset med den er at den er veldig bred mellom hjulene så det er ofte jeg ikke kommer inn dører og ut kassene på Meny.
Ellers er den fin.
Gammel 25-06-2007, 20:16   #6
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,037
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har en simo kombi akkurat nå. Men den skal selges i løpet av sommeren. Har kjøpt en quinny buzz her inne, så den skal jeg prøve. Litt spent på hvordan den er på dårlige veier og i snø, men skal nå se hvertfall.....finner jeg ut at det er mest en byvogn, så selger jeg den igjen......
Gammel 25-06-2007, 20:18   #7
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,042
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Vi har Simo kombivogn. Veldig godt fornøyd med vogna, MEN den er forferdelig tung!

Vi har og Simo 800 era. (den er desverre tatt av markedet pga den ble for dyr...)
Det er en 3-hjuling, og er en kjempeherlig vogn! Den er nesten 8-9 kg lettere enn kombien. Så stor forskjell...
Men den er fra 1 år og opp... synes jeg iallefall... Er vel de som bruker den før det og da...
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2007, 20:22   #8
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,037
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Reppis
Vi har Simo kombivogn. Veldig godt fornøyd med vogna, MEN den er forferdelig tung!

Vi har og Simo 800 era. (den er desverre tatt av markedet pga den ble for dyr...)
Det er en 3-hjuling, og er en kjempeherlig vogn! Den er nesten 8-9 kg lettere enn kombien. Så stor forskjell...
Men den er fra 1 år og opp... synes jeg iallefall... Er vel de som bruker den før det og da...
Vi har også en era. Men vil gjerne ha lillemann mot meg en stund til. Men ellers liker jeg den vogna veldig godt også.
Gammel 27-06-2007, 09:12   #9
Medlem

Gwaihir sin avatar

Tack för svar! Jag har uppdaterat hovedinnlegget...
Finns det någon vagn som uppfyller alla önskemålen?...
Gammel 27-06-2007, 17:22   #10
Medlem

07baby83 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Gwaihir
- lav vekt
- kan köra med barn sittandes både framåt och bakåt
- lett å pakke inn og ut av bil och ta med på buss
- ekstrautstyr som tex parasoll
- barnet sitter högt
- smal mellan hjulen
- inte allt for dyr...
jeg syns bugaboo cameleon har alt, men er litt dyr da, men den er verd pengene syns jeg! parasollen må kjøpes utenom da, men er veldig grei!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:23.