Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2004, 08:35   #1
Veteranmedlem
 
Raven sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 4,344
MP Rating: 0% (0)
Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.
Avlyse en tredje gang?

Vi har time på helsestasjonen i dag kl 11:30. Jeg føler meg ikke helt bra ( er sliten, trøtt, kvalm, hodepine. Har ikke fått sovet noe særlig i det siste heller ). Og hvordan guttungen er, vet jeg ikke, men han virket ikke helt bra i går.

Jeg har allerede måttet avlyse to ganger fra før. Den ene gangen var jeg ikke helt bra og den andre gangen var ikke sønnen min helt bra.

Føler det virker litt "teit" å avlyse en tredje gang, for han skal ha vaksine.
Det er litt......"teit", føler jeg, å avlyse i dag og.
Det er ingen andre som kan ta han til timen heller.

Og nå går det jo influensa rundt om og visstnok sa samboeren min i går.
__________________




Raven og de 3 små: Nov 99, Des 01, Feb 04

Sist endret av Raven; 27-05-2004 kl 08:38.
Raven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2004, 08:39   #2
Seniormedlem
 
Emira sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: I Nord
Meldinger: 1,873
MP Rating: 0% (0)
Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.
Sv: Avlyse en tredje gang?

Er ikke guttungen din bra,så avlys. For da får han jo ikke vaksina uansett. Men er du usikker,så dra. Det går jo fort,og da er du ferdig med dt.
Så får helsesøstra se på han og bestemme om han er frisk nok. Men er han ikke snufsete,feber eller virker syk,så får han nok vaksina.
Lykke til,og håper han holder seg frisk.
Emira er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2004, 08:39   #3
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 4,069
MP Rating: 0% (0)
Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.Miemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Avlyse en tredje gang?

Dersom gutten din ikke er helt frisk, bør han jo ikke ta vaksine uansett. Synes ikke du skal gå, jeg. Forstår at du synes det er kjedelig, men du kan jo ingenting for at det blir sånn.

God bedring!
__________________
Mie
Miemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2004, 09:26   #4
Æresmedlem
 
Athiqa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,781
MP Rating: 0% (0)
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Avlyse en tredje gang?

Ta en tlf og forklar for HS, så kan de bedømme om du skal komme eller ikke.
__________________
Alva født 7 Mai 2006
Jonatan født 3 Oktober 2003
11 August 2007

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2004, 10:42   #5
Seniormedlem
 
Babymamma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,741
MP Rating: 0% (0)
Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.
Sv: Avlyse en tredje gang?

Vis gutten er syk så får han ikke tatt vaksine!
__________________
Klem fra babymamma og de tre snuppene. (02, 05, 08)
Babymamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2004, 10:47   #6
Veteranmedlem
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Sted: Orkanger
Meldinger: 3,230
MP Rating: 0% (0)
maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.
Sv: Avlyse en tredje gang?

Sitat:
Opprinnelig postet av Athiqa
Ta en tlf og forklar for HS, så kan de bedømme om du skal komme eller ikke.
Enig med Athiqa.
Men hvis du er overbevist om at du ikke makter å dra selv, så er det jo bare å ringe og si det. Hvis både du og poden hangler, så er det vel liten vits i å dra dit...

God bedring
__________________
Ida160306 Hege-00 , Marte-02 og maribo
maribo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com