I dag fikk jeg endelig helsesøster til å inrø
mme at JA selvføgelig var det jo et samfunnspolitisk motiv bak den masse vaksineringa som foregår i dag. Norge AS har jo ikke råd til å betale for at foreldre er hjemme i flere uker med barn som har kusma, meslinger og røde hunder. Vår generasjon, dvs jeg er født på tidlig 70 tallet hadde jo alle disse sykdommene UTEN noen problemer. De er IKKE farlige. Det enorme propaganda maskineriet fra staten og ikke minst presset fra de enorme pharmasistselskapene styrer jo folks hjerner i dag.
Hvorfor sprøyte gift og sykdom rett in i blodomløpet til barn?? Hvorfor har dere valg å ta MMR? Er dere også hjernevasket til å tro at meslinger, kusma og røde hunder er dødlige? HAdde ikke dere disse sykdommene når dere var barn?
Hvorfor ikke være litt mer bevisste på hva "staten" skal få bestemme hva vi gjør mot barna våre? Hvorfor tror dere allergier og masse sykdommer er et økende problem ? Allergier er jo et direkte resultat av massevaksinasjon.
Vet dere forresten hvor mange barn som blir sendt til Ullevål og Rikshospitalet hver uke med alvorlige forgiftninger pga av vaksiner?
Jeg vil gå så langt som å si at foreldre som gir små barn MMR vaksinen er uansvarlige rett og slett. Vent i det minste til barnet har utviklet immun systemet sitt. Og et siste tips - (dette er faktisk ganske morsomt) Neste gang du går på helsestasjonen for vaksine spør helsesøster følgende : "kan du bekrefte at denne vaksinen ikke er farlig for barnet mitt"? Da får de helt panikk for det kan de selvfølgelig ikke. De vet jo at alle forskningsrapporter som avkrefter at vaksiner er farlige er sponset av nettopp de som utvikler vaksinene så de blir bare for teite.
På tide å våkne opp folkens, åpne topploket og TENK SELV. Ikke la staten Norge diktere hva du skal gjøre med barnet ditt bare fordi det koster for mye at alle barna våre er hjemme i flere uker i året med vanlige barnesykdommer.