Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2006, 12:31   #1
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 755
MP Rating: 0% (0)
millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.millamin har en strålende fremtid.
Dokument 2 i kveld - om vaksine.

Jeg anbefaler dere å se dette programmet.

Dette sier en del om det jeg ikke liker ved vaksiner - at informasjon tilbakeholdes.
At vi som foreldre får høre at vaksiner er helt ufarlige når de ikke er det.

http://www.propaganda-as.no/hovedsek...art343289.html

Easy to do - easy not to do ... !
millamin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2006, 10:32   #2
Veteranmedlem

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 3,070
Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.Go\jenta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dokument 2 i kveld - om vaksine.

Jeg så det, og jeg er sjokkert over det som kom fram der!

Min tillit til Folkehelsa er dypt svekket, og jeg kommer ikke til å ta alt de sier for god fisk lenger. Da vår eldste datter fikk MMR i år 2000, fikk hun en kraftig reaksjon rett etterpå som innebar at hun hovnet opp i bena, og fikk smerter så hun ikke klarte og gå på dem.(Dette varte ca ett døgn) Dette ble meldt inn til Folkehelsa, men vi fikk tilbakemelding på at det ikke kunne ha noe med vaksinen å gjøre. Hva annet kunne det være da?

Skammelig hvordan staten behandlet ungdommene som fikk varige alvorlige skader etter vaksineforsøket!

Utrolig at de eksporterte vaksina til New Zealand der den ble brukt på sped og småbarn, enda den kun var testet på tenåringer her hjemme, og ikke tatt i bruk her. Info om de alvorlige tilfellene av bivirkninger ble holdt tilbake.... Hun som ble intervjuet fra Folkehelsa satt regelrett og løy om hvordan de hadde taklet innmeldinger fra en lege om flere tenåringer fra samme skole som hadde fått utmattelsessyndrom etter vaksinen. Hun sa de hadde bedt om info, mens et underskrevet brev fra samme damen viste at de hadde tilbakevist henvendelsen fra denne legen.

Min holdning til Folkehelsa vil aldri bli det samme etter denne dokumentaren!

Hilsen Go\jenta og tre skjønne jenter, født 99, 02, og 05
Go\jenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2006, 12:45   #3
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Østafjells
Meldinger: 520
pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.pumba har mye å være stolt av.
Sv: Dokument 2 i kveld - om vaksine.

Jeg så ikke programmet, men har lest omtalen.

Jeg syns dette er regelrett skremmende. Vel har jeg mange ganger vært i tvil om vi kan stole på Folkehelsa, blant annet om MMR, og jeg kan ikke si at jeg har spesielt mye tillit til Folkehelsa. Men nå har jeg kanskje aldri hatt det, egentlig, da, så dette ble bare en ting til.

Jeg forstår bare ikke HVORFOR de tilbakeholder viktig informasjon. Hva slags motivasjon har de som organisasjon for å utsette befolkningen for tvilsomme eksperimenter, eller å massevaksinere med vaksiner man ikke er helt trygge på? Skjønner jeg ikke.
pumba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:37.