Jeg så det, og jeg er sjokkert over det som kom fram der!
Min tillit til Folkehelsa er dypt svekket, og jeg kommer ikke til å ta alt de sier for god fisk lenger. Da vår eldste datter fikk MMR i år 2000, fikk hun en kraftig reaksjon rett etterpå som innebar at hun hovnet opp i bena, og fikk smerter så hun ikke klarte og gå på dem.(Dette varte ca ett døgn) Dette ble meldt inn til Folkehelsa, men vi fikk tilbakemelding på at det ikke kunne ha noe med vaksinen å gjøre. Hva annet kunne det være da?
Skammelig hvordan staten behandlet ungdommene som fikk varige alvorlige skader etter vaksineforsøket!
Utrolig at de eksporterte vaksina til New Zealand der den ble brukt på sped og småbarn, enda den kun var testet på tenåringer her hjemme, og ikke tatt i bruk her. Info om de alvorlige tilfellene av bivirkninger ble holdt tilbake....
Hun som ble intervjuet fra Folkehelsa satt regelrett og løy om hvordan de hadde taklet innmeldinger fra en lege om flere tenåringer fra samme skole som hadde fått utmattelsessyndrom etter vaksinen. Hun sa de hadde bedt om info, mens et underskrevet brev fra samme damen viste at de hadde tilbakevist henvendelsen fra denne legen.
Min holdning til Folkehelsa vil aldri bli det samme etter denne dokumentaren!