Jeg er kjempefornøyd!!!
Helsesøster har god oversikt, og vi har blitt godt kjent gjennom årene. Hun er lett tilgjengelig, og imøtkommende uansett, synes jeg.
Nå bor vi på et lite sted, så kanskje det har noe å si.
Her er det ikke aktulet å gå til helsesøster i gruppe. Tror kanskje ikke jeg hadde trivdes så godt med det heller....
Vi er veldig godt fornøyd vi!
Helsesøsteren vår er hyggelig å prate med, hun mener ikke at alt skal være perfekt, hun sier at alle har sine problemer og de kan ikke løses på likt vis.
Hun er ganske avslappet og ikke "hysterisk", slik som jeg har inntrykk av at endel helsesøstre er.
Hun har vært en god veileder for oss og alltid i møtekommende.
På Helsestasjonen kan vi alltid komme innom for å veie og måle og stille spørsmål.
Men jeg tror ikke alle er like fornøyd med helsestasjonen hos oss, men det beror mer på hvilken helsesøster de har...
Er vel egentlig fornøyd med helsestasjonen, bortsett fra at det har vært litt rot med timene våre og sånt. Er bare sånn passe fornøyd med helsesøster da
Kan vel ikke helt uttale meg ang hele helsestasjonen, men helsesøster er en smule snedig. Kan lage side opp og side ned om ting hun får seg til å si og gjøre. Fått meg til å gråte har hun også, og diskuterer meg og mitt med folk som ikke er tilknyttet helsestasjonen engang Selv er jeg usikker på om jeg skal gå videre med det, for det er jo å bryte taushetsplikten liksom....
Så, om jeg må svare ett alternativ, blir det nei!
Det bør ikke være noe problem å bytte helsesøster. Du bare ringer og spør om du kan få en annen. Helsesøstre som ikke fungerer bør få tilbakemelding. Forøvrig svarte jeg selv "ja".