Hva er den beste solkremen til barn? Vi har til nå brukt Babyline pga den hadde ingen/minst farlige stoffer i seg men denne er så tykk og "klissete" at jentene nekter å bruke den mer.
Snuppa har eksem og tåler babyline best. Andre får hun svie og rød hud av.. En annen hun mystisk nok tåler er Pitz buin.. Den bruker jeg, og hun tåler den når hun låner av meg. Den er lett å smøre ut. og lukter herlig.. Minner meg om syden.
Eucerin micropigment lotion inneholder så vidt jeg vet bare fysisk filter, og er tusen ganger lettere å smøre ut enn de andre kremene med kun fysisk filter jeg har prøvd. Den er som en litt tyktflytende lotion å smøre utover. Den var rangert under "testvinnerne" i den testen det er vist til i innlegget over.
Eucerin micropigment lotion inneholder så vidt jeg vet bare fysisk filter, og er tusen ganger lettere å smøre ut enn de andre kremene med kun fysisk filter jeg har prøvd. Den er som en litt tyktflytende lotion å smøre utover. Den var rangert under "testvinnerne" i den testen det er vist til i innlegget over.
Her brukes det Babyline. Hadde det vært opp til ungene ville de helst ikke bruke krem.
Så her i huset bestemmer foreldrene når det smøres og med hvilken krem som brukes.
Vi kjøpte Nivea sin Baby/barne-solkrem i dag. Vi var på desperat utkikk overalt etter den Babyline sin, men fant ikke. Så vi måtte bare kjøpe det nest beste. Og da ble det vannfast Nivea med solfaktor 40.