Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-03-2009, 21:17   #1
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
MP Rating: 0% (0)
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.
joggetur

Hvor mye forbrenner man ved en joggetur?
Når ser en forskjell både på kropp og vekt?
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2009, 19:31   #2
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,072
MP Rating: 0% (0)
Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.
Sv: joggetur

Det kommer litt an på kroppen, hvor godt trent man er og hviket tempo man løper i.

Jeg bruker tredemølle og forbrenner ca 700 kalorier på en time, men er veldig godt trent og kan ha litt høy intensitet.

Rundt 400-600 kalorier på en time vil jeg tro, hvis man løper i rolig tempo.
__________________
2006 aug -08
Simane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2009, 20:18   #3
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
MP Rating: 0% (0)
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.
Sv: joggetur

Men en forbrenner mer ute i naturen enn på tredemølle`?
hvis man bare løper flatt på tredemølla det kanskje?


Jeg tror kanskje jeg får i meg 12-1500 kalorier i løpet av en dag, og da jogger og forbrenner 400-600, da bør jeg se forskjell snart...?
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2009, 10:24   #4
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,072
MP Rating: 0% (0)
Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.
Sv: joggetur

Sitat:
Opprinnelig postet av hercules Vis post
Men en forbrenner mer ute i naturen enn på tredemølle`?
hvis man bare løper flatt på tredemølla det kanskje?


Jeg tror kanskje jeg får i meg 12-1500 kalorier i løpet av en dag, og da jogger og forbrenner 400-600, da bør jeg se forskjell snart...?
Jeg hever båndet og løper i "oppoverbakke" mye også, men hvis man bare har båndet flatt vil jeg tro man forbrenner mer i naturen, ja.

Du bør snart merke forskjell hvis du spiser såpass lite. Jeg mener å huske at man anbefaler å trene minst tre ganger i uka.
__________________
2006 aug -08
Simane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2009, 20:35   #5
Seniormedlem
 
Tuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,581
MP Rating: 0% (0)
Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: joggetur

Du burde raskt merke forskjell da ja, men hvor bra er det?
Kroppen din vil vel gå inn i skikkelig sparebluss med så lite kcal..
__________________
Storebror 11.05.04
Lillebror 24.02.07
Tuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2009, 21:06   #6
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
MP Rating: 0% (0)
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.
Sv: joggetur

Jeg orker rett og slett ikke mer mat.. jeg bråregna over hva jeg hadde spist i dag, og jeg aner ikke hvor mye kalorier det er i hva jeg spiser.
Bare tipping!!

Men jeg har alltid vært sånn, aldri vært spesielt glad i mat
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2009, 22:15   #7
Supermedlem
 
Banan sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,151
MP Rating: 0% (0)
Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.Banan har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: joggetur

Forbrenner man ikke mer om man går fort?
__________________
Split -07
Banan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-03-2009, 11:22   #8
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
MP Rating: 0% (0)
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.
Sv: joggetur

Jeg prøver å få til noe hver dag, men det er ikke så lettvint med tre barn og mann
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com