Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse


 
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-11-2009, 15:42   #1
Supermedlem
 
Elinmor83 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 962
MP Rating: 0% (0)
Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.
Massevaksinering

Neste uke blir det massevaksinering av svineinfluensa for barn mellom 1/2 og 5 år, samt en av foreldrene om ønskelig. Det skal gjørest alfabetisk over 4 dager.

Så nå lurer jeg på om det ved slike massevaksineringer har vært sånn at folk har møtt opp med en gang det åpner, sånn at det har blitt lange køer og mye venting? Det skal foregå på ettermiddagen.

I annonsa sto det at man skal ta med legitimasjon med fødselsnummer på de som skal vaksinerest, skal jeg ta med fødselsattesten til sønnen min da?
__________________
Elinmor83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 

Stikkord
svineinfluensa, vaksine


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:44.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com