Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Forumhjelp og datahjelp


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-10-2009, 23:07   #1
Supermedlem
 
Snuppa83 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 751
MP Rating: 0% (0)
Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.
Bloggsider med banners,etc ?

Tenkte jeg skulle prøve meg på blogging, og har registrert meg på blogspot.
Finnes det noen sider på nett, hvor man kan få tak i banners og litt diverse design ?

Var innom en side som heter "the cutest blog on the block" eller noe i den retning, som skulle ha banners og sånne ting. Men der er siden bare blank uansett hva jeg trykker på
__________________
Verdens heldigste mamma
StoreGull 2003
LilleGull 2008
Snuppa83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2009, 08:51   #2
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,727
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bloggsider med banners,etc ?

Her er noen forskjellige bakgrunner: The Background Fairy
Håper flere kommer med tips da jeg er ute etter å forbedre bloggen min og ikke er så flink enda
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

Vi Bygger Hus--> http://husdrommen.blogspot.com/
(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:10.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com