Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Forumhjelp og datahjelp


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-10-2009, 13:24   #1
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Nedre Eiker
Meldinger: 2,518
MP Rating: 0% (0)
Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.
Registrert på et frem til nå ukjent nettsted...?

Hmm, nå stusser jeg litt. Jeg satt og surfet gjennom blogglista, slik jeg ofte gjør. Kom over link til ei side som skulle være såå fantastisk og nyttig, så jeg bestemte meg for å sjekke den ut. Aldri hørt om siden før, ei heller dro jeg kjensel på noe inne på nettstedet. Det er altså lite sannsynlig at jeg har vært innom der før. Tenkte registrere meg for å teste det ut, men får beskjed om at epostadressen/brukeren allerede finnes! Altså, denne epostadressen har jeg hatt i alle år vi har hatt internett, noe som nærmer seg 8 år eller noe. Jeg VET at jeg ikke har vært inne på denne nettsiden før, jeg visste ikke engang at det fantes nettsider som denne! Hvordan kan epostadressen min være registrert der fra før? Prøvde logge inn med ett av mine faste passord, men da gikk alt plutselig veldig sakte og til slutt fikk jeg opp en eller annen error. Prøvde så sende meg selv passordpåminnelse for å få en pekepin om det i det hele tatt er jeg som har opprettet denne brukeren (jeg har som sagt et par faste passord jeg bruker, og disse pleier jeg ALLTID bruke - uten unntak), men fikk igjen error. Begynner få litt uggen følelse for dette her, noen som har noen tanker om hva som kan ha skjedd?
__________________
Snuppa 03 Mellomsten 06
Smula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2009, 14:22   #2
Seniormedlem
 
Lubelillen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 2,329
MP Rating: 0% (0)
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.
Sv: Registrert på et frem til nå ukjent nettsted...?

Kan det ha sammenheng med det som skjedde med FB statusen din for en stund siden? Fortalte mannen om statusen din (han lurte på hvorfor jeg lo) og han mener det er tegn på at noen kan ha hacket pc'n din...
__________________

Lubelillen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-10-2009, 14:45   #3
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Nedre Eiker
Meldinger: 2,518
MP Rating: 0% (0)
Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Registrert på et frem til nå ukjent nettsted...?

Nei, for det var fra mobilen, visstnok. Har sett flere på lista mi slite med det samme, og det er alltid via mobilen.
__________________
Snuppa 03 Mellomsten 06
Smula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-10-2009, 11:47   #4
Supermedlem
 
xtina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,429
MP Rating: 100% (1)
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Registrert på et frem til nå ukjent nettsted...?

Ammetåke?


Nei jeg aner ikke Smula. Ekkelt da.
__________________

xtina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:04.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com