Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-11-2009, 17:49   #1
Medlem

kiera sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Taremareby
Meldinger: 351
MP Rating: 0% (0)
kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.kiera har et ubeskrivelig bra rykte.
Får ikke uføreforsikre pga KISS??

Vi fikk ikke uføreforsikring på gullet fordi han hadde vært plaget med magevondt og oppkast (han var allergisk mot melk) og fordi han hadde en låsning i nakken...
ER dette normalt eller bør jeg klage? I så fall, hva bør jeg si?

Maiblomstene
kiera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 18:22   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,050
Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.Dimples har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Får ikke uføreforsikre pga KISS??

Klag. Det ville jeg gjort. Her fikk vi brev om at de sa opp forsikringa på Kjappfot for noen år siden pga. at han hadde hatt 2 urinveisinfeksjoner Klaget og han har vært forsikret siden
Lillebror kommer i januar '10
Dimples er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 20:16   #3
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,953
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Bytt evt forsikringsselskap! Jeg fikk en forferdelig høy egenandel fordi jeg hadde høy BMI selv om jeg ikke har noen helseplager.. byttet selskap og over halverte premien min (byttet fra Storbrand til Gjensidige!)
Gammel 11-11-2009, 20:22   #4
Seniormedlem

Simba77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,329
MP Rating: 100% (2)
Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.Simba77 har et ubeskrivelig bra rykte.

rart,jeg og var ærlig og skrev hun hadde KISS.Var redd jeg ikke skulle få forsikring pga dette pluss lav fødselsvekt.Men fikk uten problemer hos Storebrand

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:49.