Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-08-2009, 21:18   #1
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,326
MP Rating: 0% (0)
husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.husnisse har en strålende fremtid.
guttesmykke?

gutten min på 4 synes det er flott med smykker, og jeg sa til han at han skulle få en guttesmykke fra meg. Som ungdom har jeg nemlig fått en grønn stein som likner en tann, jeg har aldri brukt den selv for jeg synes det var for guttete men nå synes jeg det hadde vært perfekt for han som "dinosaurtann" eller noe sånt , hengende i en sort snor av lær. Desverre finner jeg ikke tanna, enten ligger den fortsatt hos foreldrene mine (men hvor??) eller er den her men jeg har ingen peiling på hvor den kunne være gjemt... Så blir det ingen dinosaurtann da, men jeg har lovet at han skulle få noe, og det skal han.
Hva hadde/har dere gitt til en gutt på 4? Har dere bilder så vis gjerne dem!

husnisse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2009, 21:45   #2
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,467
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: guttesmykke?

Gutten min hadde et gullsmykke på seg de første 4-5 årene. Et lokomotiv. Dette var han veldig glad i, men jeg har enda ikke fått ut fingern og skiftet kjedet etter at det røk.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-08-2009, 22:49   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,986
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Stjernetegn, krystaller (stener man får kjøpt på nett er ikke så dyre), gullsmedene har flere serier med smykker til barn også til gutter
Gammel I går, 09:26   #4
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 1,614
tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.tyren11 har en strålende fremtid.

H&M har også ulike guttesmykker.
tyren11 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 09:47   #5
Medlem

Mama Maria sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 159
Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.

Det finnes masse fine guttesmykker i handelen!
Hos gullsmeden har de anheng med lokomotiv, som nevnt over, fotball, fotballsko, terning, stjernetegn, ol. Det er i gull da gjerne, med eller uten emalje. Mulig du synes det blir dyrt...
Hobbyforretninger har perler og stæsj til smykkelaging og det er enkelt å lage et sånt smykke, med tråd og en treperle
I tillegg finnes det ferdiglagede tresmykker, "haitann" i snor og sånne smykker på messer og sånne småboder rundt forbi. Disse er vanligvis helt greie og varer lenge.
Det er vel stas å ha et smykke som ikke falmer med en gang og som er litt "fint"?!

Jeg synes gutter fint kan gå med smykke til vanlig, det venner de seg fort til. Det er da viktig at omgivelsene ikke kommenterer smykket negativt, men positivt!

Lykke til med søket etter det perfekte smykket til poden
Gammel I går, 20:53   #6
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Texan at heart
Meldinger: 1,443
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Dogtags er jo kule til gutter, eller slike smykker som surferne bruker.

Alenemamma til Troy Des. 06

Children have never been very good at listening to their elders, but they have never failed to imitate them ~ James Baldwin
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:10.