Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-10-2008, 12:48   #1
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: østfold
Meldinger: 3,115
MP Rating: 0% (0)
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.
Halloween

Ja det er sikkert et spørsmål som er oppe vært år her, men det er først i år at det er aktuelt at storesøster her skal ut og kle seg ut..

Jeg vet at det er på fredag 31. oktober at det er halloween. men så fikk jeg høre av noen at her feirer vi det på nærmeste lørdag??
Jeg vil jo gjerne sende henne ut den dagen andre går. Så er det på fredag eller lørdag?
Gammel 26-10-2008, 13:06   #2
Veteranmedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 4,882
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Halloween

Her er det den 31. oktober samme hvilken dag det er.. kommer de utenom det får de ikke noe her

Hobbybloggen
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 13:09   #3
Seniormedlem

Effie sin avatar

Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,665
Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.

Her er det også 31. oktober, uansett hvilken dag i uka det er.

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 17:24   #4
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,089
MP Rating: 100% (9)
tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.tranquil har en strålende fremtid.

Her skal de og ut og gå den 31

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 17:37   #5
Veteranmedlem

fluffy sin avatar

Sted: østfold
Meldinger: 3,115
fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.fluffy har en strålende fremtid.

Ja jeg synes det hørtes vedig rart ut. Er det 31. så er det 31. mener jeg jo..
Er det sånn at de må kle seg ut som noe skummelt oxo, eller er det det samme? Hun har en fin pippi drakt hun gjerne vil bruke. Og da hadde jeg oxo sluppet å kjøpe noe nytt...hehe
Gammel 26-10-2008, 18:05   #6
VIP-Medlem

Idril sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,021
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.

Mener de kler seg ut 31. her også ja... ... Jeg låser døra og kobler ut ringeklokka den dagen jeg

2008 -> Ny kjæreste, ny jobb, nytt hus

Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 18:20   #7
Medlem

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 449
Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.

Kanskje de du har snakket med tenker på den kirkelige feiringen av Allehelgen?

Sakset fra kirken.no; I Den norske kirke er denne høytiden lagt til første søndag i november. Allehelgensdag er i den kristne kirke en minnefest for alle dem som er gått foran (helgner, martyrer, familiemedlemmer). Allehelgensdag er imidlertid ikke en "alle dødes dag", men en dag for dem som lever.

Halloween feires den 31. oktober her omkring.
Najade er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 18:55   #8
Medlem

Tash sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 409
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Idril Vis post
Mener de kler seg ut 31. her også ja... ... Jeg låser døra og kobler ut ringeklokka den dagen jeg
Hvorfor det? Blir det kaos på trappa de

Her går barna bare på de dørene som har lys eller er pyntet på en eller annen måte. Veldig greit. Istedenfor at voksne bare si fy og nei, så har vi laget regler som gjør det greit for alle.

Her går barna den 31

Det viktigste målet i livet mitt er å være en god mamma
Tash er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2008, 11:20   #9
Seniormedlem

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Gode gamle Moss
Meldinger: 1,659
Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.Trolljenta25 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av fluffy Vis post
Er det sånn at de må kle seg ut som noe skummelt oxo, eller er det det samme? Hun har en fin pippi drakt hun gjerne vil bruke. Og da hadde jeg oxo sluppet å kjøpe noe nytt...hehe
Nei, det er det samme. De må ikke kle seg ut i skumle kostymer. Min yngste skal være Tingeling. Har feiret Halloween i Usa i 12 år, og der er det mye søte kostymer, både på gutter og jenter.

Mamma til to flotte jenter, juni-98 og juli-05
Trolljenta25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2008, 11:26   #10
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 729
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.

Her i området blir det arrangert en kostymefri HALOGENFEST fredag 31okt. Passer meg midt i blinken. Mange barn som har vært på døren her har vært så utrolig frekke, og eggkasterene ville jeg filleristet
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02

Sist endret av Babyfly; 27-10-2008 kl 13:37.
Babyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:27.