Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2009, 00:28   #1
Seniormedlem

annka sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: nordnorge
Meldinger: 1,892
MP Rating: 100% (2)
annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.annka har et ubeskrivelig bra rykte.
Når begynte ungene deres med svømming på skolen?

Lurer på når deres unger fikk svømming på skolen? Guttene mine gikk vel i 5klasse tror jeg..
Snuppa er begynt på skolen i år, kun 5år gammel begynte ho året før hun sku...Og nå skal de i svømmehallen...Kjempeartig for ungene såklart...Meen sitter her og ser for meg de verste ting..blir så dårlig..De er 13 stk i snuppas klasse...Dvs 3 førsteklassinger jenter snuppa inkludert , 1 tredjeklassing gutt, og resten av gutte gjenget er halvville 2 klassinger...
2 lærere skal de ha med seg... Klarer de passe på alle ungene? Enn av og pakledningen,dusjing av laangt hår osv osv...
Jeg er sikkert syk, vet det...men det hjelper så lite på magen min....
Gammel 12-11-2009, 01:37   #2
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,735
MP Rating: 0% (0)
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når begynte ungene deres med svømming på skolen?

Her hadde de svømming to dager i uka fra første skoledag. En gang i skoletiden, og en gang med SFO. Vi har egen svømmehall på skolen.

Jeg har ikke vært bekymret for dette i det hele tatt. Jeg vet at skolen stiller med nok voksne i svømmetimene, og at dette er pålitelige voksne.

Ungene bruker armringer i svømmetimene så lenge de ikke er svømmedyktige uten, og de må også være inne på den grunneste delen av bassenget.

Ang dusj og vask, så har jeg tatt høyde for at det kanskje ikke blir så bra som det ville vært med meg til stede, så de to første årene så var dusj og hårvask obligatorisk på kveldene de dagene de hadde vært i svømmehallen.
Gammel 12-11-2009, 08:44   #3
Ke@
Medlem

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 437
Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.

Begynte i 1.klasse.
Ke@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2009, 09:16   #4
Seniormedlem

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,859
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg begynte i 1.klasse, P begynte i 1.klasse.

På skolen jeg jobber begynner vi nå i 2.klasse. Eneste grunn til det er at de har renovert bassenget, og fylt det mer opp slik at vannhøyden er for stor for 1.klassingene. De fleste klarer ikke å stå lengst inne på grunna, uten at nesten hele hodet er under. Derfor har vi heller økt ant. timer for 2.-3. og 4.klasse.
Gammel 12-11-2009, 09:24   #5
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 6,374
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.

eldste går i 2 klasse og de begynte med svømming i år

Det er ingen skam å mislykkes, men å ikke prøve er direkte dumt.

Min blogg
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2009, 09:37   #6
Supermedlem

prestinne sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 758
prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.prestinne har en strålende fremtid.

Så heldige alle er som har så mye svømming. Her begynte de i 3. klasse, og det var vel tilsammen bare 8 ganger, tror jeg. Og så får de en ny runde i 7. klasse, mener jeg.

Edit: Glemte å si at jeg ville tatt det for gitt at de hadde nok ansatte tilstede til at barna ble godt nok ivaretatt. Men spør dem hvordan de gjør det, hvis du er i tvil.

Sist endret av prestinne; 12-11-2009 kl 14:16.
prestinne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2009, 09:41   #7
Seniormedlem

Hope3 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,505
MP Rating: 100% (2)
Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.

Her begynner de i 1.klasse. Fra høstferien til 17.mai har det 2 timer annenhver uke på alle klassetrinn.

Barnhagene har også bading 2 perioder i løpet av vinteren med de største ungene. De er i et behandlingsbasseng med deilig og varmt vann.

Dette hadde jeg ikke bekymret meg for.
Gammel 12-11-2009, 13:34   #8
Æresmedlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,208
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Her var største på svømming annenhver uke i 2.klasse. De har også svømming i 4.klasse og 7.klasse. Busses fra skolen og de 2 km ned til badelandet i byen.

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2009, 13:41   #9
Medlem

LadyGaGa sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 453
LadyGaGa har slått av rykte

Her er det svømming kvar veke fra 1. - 7. klasse
LadyGaGa
....
...
LadyGaGa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2009, 14:42   #10
Veteranmedlem

Krynkel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 3,258
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.

Her begynner de i 2 klasse!
Vet ikke hvor mange pr gruppe, men tror de er 10-15 stykker. 2 lærere, en av hvert kjønn, samt en svømme instruktør.

Sist endret av Krynkel; 12-11-2009 kl 21:46.
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:36.