|
|
|
10-06-2009, 13:01
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,718
|
.......Så er det det alle spør om: hva skal dere i år da? *vet ikke*
Andre rundt oss skal til syden, tusenfryd, dyreparken, gøteborg osv..... Men vi har da ikke peiling, ikke klart å bestemme oss eller komme til enighet. Har lite barn som ikke liker så godt å lengre bilturer heller..... Så hva finner man på da? Noe må vi gjøre, jeg/vi orker ikke å vere hjemme heeele sommeren heller....... *stønn*
Hva skal dere i ferien i år??????
............................................................ ............................................................ .................
Funderer enda vi da.... men nå er det bare 2 uker til ferien så nå må vi bestemme noe snart:
lurer på å reise til rundt omkring Lillehammer eller Gol:
men hva kan man finne på hvor på disse 2 plassene?
og noen med tips om overnatting? samme om det er hotell eller campinghytter... alle tips motas med stooor takk!
Sist endret av Nerthus; 05-07-2009 kl 22:41.
|
|
|
10-06-2009, 13:05
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 7,935
|
Sv: Sommerferie..........
|
|
Hvor bor du hen da?
Vi skal noen dager til Danmark, Kristiansand (besøke familie og venner) samt på hytten i Ryfylke.
|
|
10-06-2009, 13:08
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Grimstad
Meldinger: 1,175
|
|
|
Vi skal en tur til danmark, bømlo og stavanger. også skal vi på telttur litt rundt forbi, vet ikke hvor enda. Være mye i dyreparken også.
|
10-06-2009, 13:17
|
|
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 208
|
|
|
Vi har vært en tur på kreta, også skal vi en tur nordover å besøke slekt og en uke i oslofjorden med et vennepar.
Ellers blir det vel noen dager på hytta
|
|
|
10-06-2009, 13:45
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,631
|
|
|
Me skulle igrunn på telt tur oppover vestlandskysten og så ha eit par dager ved parkane i Lillehammer området. No ser det desverre ut til at det ikkje går allikevel så då blir det kanskje nokre dagar i parken ved Kinsarvik.
|
|
10-06-2009, 13:58
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 831
|
|
|
Vi skal ikke mye....
Blir vel en del turer på hytta og den obligatoriske turen i dyreparken ( vi bor jo bare en time unna )
Har lurt litt på en tur (noen dager) til Bø i telemark for det er ikke såååå langt å kjøre - ca 4 timer i bil bør jo vesla klare ?
Bare sånn for å finne på noe spennende med gutten vår
Men er usikker på om det er noe for storebror ? Han faller kanskje "midt i mellom" på de ulike aktivitetene ??
Ellers får vi en del besøk da.....
En hemmelighet på veg
( Også kjent som Ingeniøren ... )
Sist endret av Kes; 10-06-2009 kl 14:00.
|
|
|
10-06-2009, 13:58
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2003
Sted: På østlandet et sted
Meldinger: 981
|
|
|
Vi skal i Dyreparken denne helgen, en uke til ørebro med campingvogna i juni og 3 uker med campingvogna til Danmark i juli/august(jeserhus, billund og jambo vesterhav).
|
10-06-2009, 14:04
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2007
Sted: på høyden!
Meldinger: 958
|
|
|
Campe...
Har campingvogn på rot i Stavern.
Masse å finne på for største og mellomste, med flere lekeplasser på området, mange andre unger å være sammen med, og 100m til stranda.
Lettvint for meg mtp minstemann, masse flotte turstier i nærheten der det går fint å trille med vogn, mitt eget kjøkken der jeg kan lage mat til alle mann når det passer oss, masse kjentfolk på samme camping hvis jeg skulle kjede meg osv.
Helt perfekt!
- Og billig, ikke minst!
Mat må vi jo ha uansett om vi er hjemme eller på tur.
Og selv om det riktignok koster noen tusen i året å ha vogna stående der, så har vi den til gjengjeld dispnibel hele tiden.
Istedenfor å brenne av minst like mange tusen på ei uke i syden f.eks...
(Jeg har bare vært i syden to ganger, og jeg elsket det!!! Derfor satt det langt inne å skulle "ofre" sydenturer for campingliv for min del. Men jeg prøver så godt jeg kan å tenke at ungene er best tjent med denne løsningen, så får vi heller dra på sydenturer når unga er større...).
Sist endret av Annba; 10-06-2009 kl 14:09.
|
|
|
10-06-2009, 14:10
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,999
|
|
|
I år har vi ingen bestemte planer utenom halvannen uke på sørlandet. Vi har årskort i Dyreparken, så det blir minst én tur dit.
Vi kjøpte hus i mars, så vi kommer til å bruke en del tid på maling. Vi holder mulighetene åpne for en hopp-på-tur til syden til høsten om det ikke blir badevær her hjemme i juli/august.
|
|
10-06-2009, 20:45
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 5,097
|
|
|
Vi skal et par uker til Frankrike. Først en uke i Burgund med storfamilien, og så en uke i Loire med en stor vennegjeng. Vi har leid hus med basseng begge steder, så det blir supert for store og små.
Så blir det vel en uke på mine foreldres hytte, og en uke hos svigermor. Resten av ferien blir i sunny Bergen!
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:05.
|