Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 10:10   #1
Medlem

Brat18 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 65
MP Rating: 0% (0)
Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.
Amerikans P2

Hei, jeg har kjøpt et playstation 2 spill på e-bay og prøvd det i sted.
Men den virker ikke!!!!!!
Hvorfor ikke, jeg trodde at alle P2 spill kan brukes uansett om det er norsk produsert eller amerikansk.
Noen som vet?
Gammel 10-10-2008, 10:13   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Amerikans P2

Jeg trodde det var forskjellige soner på spill jeg?

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 10:16   #3
Medlem

Brat18 sin avatar

Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Jeg trodde det var forskjellige soner på spill jeg?
Å er det det? Jeg innbilte meg at det ikke var det.
Æsj... åsså, store gutten min var jo bare såååå glad for spillet
Gammel 10-10-2008, 10:43   #4
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg vet at det fins noen sånne dingser som en kan sette inni maskinen for å gjøre dem sonefri, men da må en kjøpe en bit som skal inn i maskinen.. jeg er ikke helt inni det (det er mannens område )

lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 11:43   #5
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,681
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Amerikanske spill er sone 1, så om det skal kunne fungere må du ha en chip i PS2'en.

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 00:04   #6
Medlem

Brat18 sin avatar

Hvordan gjør jeg den sonefri? Orke du og spørre mannen din?

Xandra du nevnte noe om en chip, hvor får jeg tak i det og hva koster det..?

Takk for svar
Gammel 11-10-2008, 10:36   #7
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Skal spørre han når han kommer hjem!

Gammel 11-10-2008, 13:29   #8
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,681
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Brat18 Vis post
Xandra du nevnte noe om en chip, hvor får jeg tak i det og hva koster det..?
Jeg vet ikke, og det er ikke alle typer som kan chippes heller, visstnok. En chip må loddes inn i playstationen, så da må det enten gjøres av noen du kjenner som kan sånt, eller sendes inn til noen proffe. Det er uansett dyrere enn å kjøpe nytt spill da , men i lengden kan det kanskje lønne seg om dere kjøpre mye spill?

Vesla juli 08

Sist endret av Xandra; 11-10-2008 kl 13:33.
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 13:39   #9
Supermedlem

enallimac sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 927
enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh, dette kan min samboer alt om. Han har chippet og moddet ps2 og xbox for halve Bergen i sin tid. Nerd ja.. Når du gjør dette kan spilleren ta både sone 1 og 2, samt uorginale plater.

oktober 2008

enallimac er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-10-2008, 09:15   #10
Medlem

Brat18 sin avatar

Her er jeg igjen, har vært en snar tur på hytta.
Lucifine: fikk du spurt mannen din?

Xandra: Takk for svar, vi kjøper egenklig ikke så mye spill, men nå som jeg har oppdaget at det er mye billigere i usa kan det hende at jeg begynner å gjøre det Men jeg kjenner dessverre ingen som kan sånt...

enallimac: jeg skulle ønske at jeg bodde i Bergen nå
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:11.