Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2008, 17:34   #1
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,342
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Holdbarhet på kyllingfilet etter åpning av pakken?

Ja, vi åpnet en kg pakke med kyllingfilet på fredagen, og glemte å fryse de fire filetene som ble igjen De lukter ikke idag, men tror dere de vil holde til imorgen? Det var god holdbarhetsdato på de, så det er ikke problemet. Men hvor lenge holder egentlig slikt seg når forpakningen er brutt?
Suzie Q er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 20:54   #2
Supermedlem

Brudulja sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 534
Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.
Sv: Holdbarhet på kyllingfilet etter åpning av pakken?

Pleier ikke holde lenge, er nesten overrasket over at det ikke lukter surt av dem nå jeg. Har ikke orket kyllingfilet etter jeg kjente stanken, da hadde de ligget i 2 dager
Gammel 28-09-2008, 21:00   #3
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er veldig variabelt syntes jeg. Noen lukter surt med en gang du åpner pakken, noen lukter surt etter de har vært fryst og noen holder seg bra syntes jeg. Dersom det var god holdbarhet på dem og de ligger inn i noe som er lufttett (i en god kjøleskap som holder 4 grader eller mindre) og ikke lukter surt i morra så hadde jeg brukt dem. Ferskvare skal kunne ligge mer enn to dager altså..

Fra opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt:
Oppbevaring

Fra handleposen – rett inn i kjøleskapet
Når du har kjøpt kylling eller kalkun, skal maten, som andre kjølevarer, legges rett inn i kjøleskapet. Der er produktene holdbare til påstemplet dato, hvis du ikke har åpnet emballasjen. Åpnede produkter, eller grillet kylling i grillpose holder seg i to-tre dager i kjøleskap.

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 21:35   #4
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,342
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Hjertelig takk for hjelpen begge to

Vi har et sinnsykt godt kjøleskap - matvarer holder seg utrolig lenge Yoghurt f.eks. blir så og si aldri surt - bruker Sans Vanilje selv, og sist jeg spiste så var den 3 uker over tiden Samme med melk - har tilgode å oppleve at den blir sur faktisk! Slik var det IKKE med det forrige for å s det slik
Suzie Q er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
holdbarhet, holdbarhetsdato, kylling, kyllingfilet

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:16.