Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2008, 21:41   #1
Supermedlem

Bonsai sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 849
MP Rating: 0% (0)
Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.
Kul i lysken på 1 åring

Skiftet bleie på lillegull i stad, da jeg så en kul i lysken. Jeg klemte forsiktig på den, og det virket som om det var fryktelig vondt. Den er bevegelig. Er dette hoven lymfekjertel, eller kan det være noe annet? Evt. brokk? Var hos legen i går pga. kraftig bleieutslett og da var det ikke noe der.

"I valget mellom falske venner og åpne fiender, har jeg alltid foretrukket de siste." BSB

Sist endret av Bonsai; 24-09-2008 kl 21:44.
Bonsai er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 21:44   #2
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,406
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kul i lysken på 1 åring

D er ikke sånn lyskebrokk da?
Gammel 24-09-2008, 21:45   #3
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres ut som hoven lymfekjertel ja.

Er han forkjølet?
Han har kanskje noe som ligger og trigger, så immunforsvaret jobbet.

Jeg ville fulgt med den.
Om den vokser så dra til lege med en gang.
Om den fortsatt er der om en ukes tid og han ikke er syk ville jeg ha tatt en tlf til legen da også. Better safe than sorry.

Sies at så lenge det er vondt og den er bevegelig, så er det ufarlig.
Gammel 24-09-2008, 21:47   #4
Supermedlem

Bonsai sin avatar

Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for raskt svar begge to.
Jobber på legekontoret til fastlegen hans så jeg tar han nok med meg på jobb visst det fortsatt er slik i morgen. Han hadde en diare epiode før helga, men er i form nå med unntak av bleieutslett.

"I valget mellom falske venner og åpne fiender, har jeg alltid foretrukket de siste." BSB
Bonsai er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 21:48   #5
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,154
MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.MariaB har mye å være stolt av.

Kan høres ut som lyskebrokk. Sønnen min har hatt det, og det er veldig smertefullt. Så lenge du kan trykke kulen inn og barnet ikke har vondt hele tiden, er det ikke farlig, men ta og hør med lege i morgen

Emil ble født 16.07.08
MariaB er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2008, 06:32   #6
Supermedlem

Bonsai sin avatar

I dag er bleieutslettet bedre så vi har fått kjent litt nøyere etterog det ser ut som om det kan være begge testiklene som er på vandring.

Gammel 25-09-2008, 12:07   #7
Medlem

Brat18 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 65
Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.Brat18 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bonsai Vis post
I dag er bleieutslettet bedre så vi har fått kjent litt nøyere etterog det ser ut som om det kan være begge testiklene som er på vandring.
Å så snedig, men jeg har hørt at det kan skje.
Så bra at det ikke var noe farlig ekkelt med kuler å sånn
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:33.