Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2008, 21:18   #1
Medlem

sima1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Halden
Meldinger: 360
MP Rating: 0% (0)
sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.
Mycostatin

Har fått mycostatin salve mot soppinfeksjon på puppene. Legen visste ikke om dette legemiddelet så jeg ba om det selv og fikk derfor lite informasjon om hvordan det skal brukes. Er det slik at jeg skal smøre dette i barnets munn også? Jeg smakte på det og syns det smakte sterkt av parfyme og kan ikke tenke meg at det er noe deilig å ha i munnen.. Leste i felleskatalogen at det finnes i flytende form også, men kan også salven brukes i munnen?
Gammel 06-10-2008, 23:45   #2
Supermedlem

Camilla82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,281
Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.
Sv: Mycostatin

Da jeg fikk mycostatin,fikk jeg salve til meg og mikstur til babyen, må jo være en grunn for at de fins i salve og flytende tenker jeg..

Dytter for deg jeg

Camilla82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2008, 09:28   #3
Medlem

sima1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Halden
Meldinger: 360
sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.sima1 er fantastisk mot andre.

Ja, det tenker jeg også... Skal ta kontakt med helsesøster i dag og høre.
Gammel 07-10-2008, 11:45   #4
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,113
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja babyen skal nok ha mikstur og du skal ha salva, slik fikk vi da vi hadde sopp. Det kan de sikkert skrive ut en resept på hos helsestasjonen og. Legen på helsestasjonen skrev ut resept til meg
Lykke til

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 10:40   #5
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,390
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg brukte miksturen både i munnen til babyen og på puppen min... Vi ble kvitt soppen begge to!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:46.