Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-10-2008, 12:43   #1
Supermedlem

Camilla82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,281
MP Rating: 0% (0)
Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.
Question Når kan jeg amme igjen etter drikking i går?

Jeg drakk 4 drinker og 5 shotter, sluttet å drikke klokka2.30, når kan jeg amme gullet igjen da?,syns det er vanskelig å vite akkurat når man er kjørbar.

Camilla82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 12:58   #2
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,310
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når kan jeg amme igjen etter drikking i går?

jeg ville hvertfall ventet 12 timer fra siste drink..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 13:02   #3
Medlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Børsa Trondheim
Meldinger: 243
Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.

En grei regel er når du føler deg fin igjen. 12 timer er veldig greit, men ikke alltid nødvendig. Det blir en personlig vurdering. Jeg ventet 6 timer, og følte meg helt fin, kjørte bil da også.

Alkoholnivået i melka er "lik" som hos deg, det lagres ikke, så ikke nødvendig å pumpe ut melka, (med mindre du må pga spreng da )
Gammel 05-10-2008, 13:05   #4
Supermedlem

Camilla82 sin avatar

Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.

Ja, er jo ikke lenge til det er gått 12 timer siden jeg slutta å drikke nå,jeg pumpa siste gang nå klokka 12, må jeg pumpe noe mer nå da, hvis jeg skal amme klokka 16 f.eks? Er det noe alkohol i melka da?

Camilla82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 13:10   #5
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,345
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla82 Vis post
Ja, er jo ikke lenge til det er gått 12 timer siden jeg slutta å drikke nå,jeg pumpa siste gang nå klokka 12, må jeg pumpe noe mer nå da, hvis jeg skal amme klokka 16 f.eks? Er det noe alkohol i melka da?

Du trenger IKKE å kaste melka du pumper ut bare så det er sagt Alkoholen i melka blir borte selv etter at den er pumpet ut.
Gammel 05-10-2008, 13:12   #6
Supermedlem

Regnbuestjernen sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Sørlandet...
Meldinger: 1,076
MP Rating: 100% (1)
Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.Regnbuestjernen har en strålende fremtid.

Når alkoholen er ute av din kropp, så er den også ute av melken, så du trenger ikke pumpe deg.
Tror du trygt kan amme nå om du vil.

Regnbuestjernen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 13:17   #7
Supermedlem

Camilla82 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
Du trenger IKKE å kaste melka du pumper ut bare så det er sagt Alkoholen i melka blir borte selv etter at den er pumpet ut.
Neeeeei jeg har kasta melka jeg Søren og!!!!

Gammel 05-10-2008, 13:33   #8
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,345
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Camilla82 Vis post
Neeeeei jeg har kasta melka jeg Søren og!!!!
Åh, så dumt

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:12.