Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-03-2008, 10:06   #1
Veteranmedlem

Elinor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør Trøndelag
Meldinger: 3,707
MP Rating: 0% (0)
Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.
Anbefal meg "badeburka"!

Noen som har noe tips om hva en skal ha på denne forferdelige kroppen i bassenget? Noe som skjuler mest mulig av alt.

Vi skal vist på pirbadet i morgen, toåringen min har mast siden fødselen om at jeg og tøtta må bli med også (faren og han har dratt en del uten oss).
Gammel 29-03-2008, 10:30   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,870
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Anbefal meg "badeburka"!

Jeg kjøpte en "svømmedrakt" på sportsbutikk. Den gir bedre støtte og skjuler mer enn vanlige badedrakter. Og så har den "hotpant"-snitt nede, noe lårene mine setter pris på.

Høres kanskje ikke så kul ut, men den er slett ikke ille... Ikke akkurat noe man stiller på stranden med, men når vi er i basseng synes jeg det er deilig å kunne leke med poden og herje litt uten å bekymre meg for om "alt er på plass".
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 11:01   #3
Supermedlem

tone.m sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 890
MP Rating: 100% (2)
tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Jeg kjøpte en "svømmedrakt" på sportsbutikk. Den gir bedre støtte og skjuler mer enn vanlige badedrakter. Og så har den "hotpant"-snitt nede, noe lårene mine setter pris på.

Høres kanskje ikke så kul ut, men den er slett ikke ille... Ikke akkurat noe man stiller på stranden med, men når vi er i basseng synes jeg det er deilig å kunne leke med poden og herje litt uten å bekymre meg for om "alt er på plass".
Hvilket merke? Kjøpt hvor?
Gammel 29-03-2008, 11:04   #4
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,870
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av tone.m Vis post
Hvilket merke? Kjøpt hvor?
Arena. For å være ærlig så husker jeg ikke på hvilken sportsbutikk... Jeg måtte rundt et par steder for å finne den. Prøv å finne en butikk som er gode på svømmeutstyr. Speedo hadde forresten en som var finere, men den var en god del dyrere.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2008, 13:02   #5
Supermedlem

Bonsai sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 849
Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinor Vis post
Noen som har noe tips om hva en skal ha på denne forferdelige kroppen i bassenget? Noe som skjuler mest mulig av alt.

Vi skal vist på pirbadet i morgen, toåringen min har mast siden fødselen om at jeg og tøtta må bli med også (faren og han har dratt en del uten oss).
Du, det kommer helt ann på hvilken fasong du har.
Jeg gikk opp 26 kg under svangerskapet og sliter med "deigbollemage". Vekta forsvant, men magen forble. I tillegg så har jeg enorme "melkedepositt" (85 E). Hadde keisersnitt, så det er først for noen md siden at jeg har fått lov å trene magemuskler.

Prøvde uttalige badedrakter, men fikk ikke plass til puppene i noen av dem. Var i både sportbutikker og klesbutikker og prøvde helt opp i str. 46. Til slutt så endte jeg opp med en vanlig bikini med en truse med høyt liv. Følte meg ikke akurat "snasen", men i "#§¤%& da; jeg fødte en unge på 4500 kg for 1/2 år siden så det skulle bare mangle om jeg ikke ser ut som en modell!

Mitt beste råd; rett deg opp i ryggen (det gjør underverker for magen og) og bær strekkmerker, valker og det som måtte stikke ut med stolthet.

Evt. så kan du jo ha en singlett over...

"I valget mellom falske venner og åpne fiender, har jeg alltid foretrukket de siste." BSB
Bonsai er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 10:37   #6
Supermedlem

linkn sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Konnerud,Drammen
Meldinger: 1,363
linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.

Var hos min kusine i går, som hadde badedrakt fra adidas med puppeholder inni.. Hu skrøt veldig av den, jeg kjente på den og sa at den kan vel ikke være no spesielt bra... men hu sa den sugde inn både her og der... Hu tok den på seg og wow hun så jo kjempeflott ut med den, så jeg måtte prøve den jeg også.. Jeg skal kjøpe sånn. koster 350-400 kroner på blant annet ellos, sportmann.. adidas badedrakt...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:23.