Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-03-2008, 22:59   #1
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,023
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Ang bricanyl...

Snuppa har nå krupp og bronkitt på en gang, og det sier seg selv at hun blir mye tett og sover dårlig.
Jeg har tidligere fått efidrin, men hun ble så hyper av det. Nå har jeg fått Bricanyl og det virker som om hun blir hyper av det også. Jeg har hørt noen fortelle at deres barn også ble hypre av det, andre har sagt at dette har de aldri hørt om, bl.a. legen...

Men hva er deres erfaringer? For slik vi har det nå, er veldig slitsomt Tenker at jeg ringer til legen igjen i morgen uansett, men vil gjerne høre hva dere tenker..

Takk for svar
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 08:04   #2
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,171
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ang bricanyl...

Min fikk bricanyl rett før hun rundet året, tror jeg det var. Barnelegen sa at enkelte barn ble urolige og ampre av den. Min jente ble så klart veldig utilfreds..

Fant dette i felleskatalogen, noe som jeg synes er treffende hos dere:

Sitat:
4. MULIGE BIVIRKNINGER.

Som alle legemidler kan Bricanyl ha bivirkninger. De vanligste bivirkningene er skjelving og hjertebank. Mindre vanlige bivirkninger er kvalme, muskelkramper, hodepine, hudutslett, søvnproblemer og humørsvningninger. Sjeldne bivirkninger: Uregelmessig hjerterytme. Informer legen din dersom du får bivirkninger som ikke står i dette pakningsvedlegget.
De er mindre vanlige, men ikke uvanlig.
Gammel 14-03-2008, 09:20   #3
Supermedlem

JanuarSpiren sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 945
JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.JanuarSpiren har en strålende fremtid.

meo, men jeg har INGEN anelse....

Men du har i hvertfall fått ett svar nå

Medina's Galleri 0-1år
JanuarSpiren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 12:23   #4
Supermedlem

Bonsai sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 849
Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.Bonsai har et ubeskrivelig bra rykte.

Søvn- og adferdsforstyrrelser som agitasjon, hyperaktivitet og rastløshet er observert, sakset fra produsentens hjemmeside...

"I valget mellom falske venner og åpne fiender, har jeg alltid foretrukket de siste." BSB
Bonsai er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 12:26   #5
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,023
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har nå ringt legevakten, da fastlegen anbefalte meg å bruke Tuxi i stedet hvis jeg var så ufornøyd med Bricanylen. Legevakt damen synes det var rart jeg fikk anbefalt tuxi, da det bare er hostestillende. Hvis virus bronkitt ikke blir medisinert kan det lett gå over det baktriell infeksjon hos så små barn. Hun synes jeg bude komme innom i morgen/overimorgen hvis det ikke var noe bedre. Hun synes hun hadde hatt feber lenge og at det var dumt at hun fortsatt hev etter pusten om natten. Hun vil helst sjekke om det kanskje allerede har blitt en baktriell infeksjon. Og hun anbefalte meg å bytte fastlege
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:25.