Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-05-2008, 07:53   #1
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,533
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.
Ang. feber

Hanna hadde 38 i feber i går kveld, og vondt i hodet.

Før jeg fant dette ut, så lovet jeg at hun skulle få være med besteforeldrene til by`n i dag ( 1 times reise hjemmefra med ferje og bil)... Og det har ikke hun glemt at jeg lovet...

Men jeg sjekket feberen hennes nå i morges og hun har det samme som i går kveld, 38,1... Men i dag er allmenntilstanden hennes bra, og hun er i godt humør. Men hun har ikke særlig matlyst. Det er alt.

Hva ville dere gjort?? Ville dere sendt henne med besteforeldrene?? Går det an at digitalt febermål kan vise feil??
Gammel 20-05-2008, 08:03   #2
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,172
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ang. feber

Da jenta mi var syk sist, var vi hos legen (feberen var da ganske høy). Legen sa da til meg at det var ingenting i vegen for at barnet kunne være ute. Bare pass på at dem ikke fryser. Om det er forskjell på en 15 mnd baby og større barn vet jeg ikke.

Det var hvertfall beskjeden jeg fikk..I og med allmenntilstanden også virker ok så går det sikkert greit
Gammel 20-05-2008, 08:17   #3
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,533
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ang. feber

Sitat:
Opprinnelig postet av suupaahGirl Vis post
Da jenta mi var syk sist, var vi hos legen (feberen var da ganske høy). Legen sa da til meg at det var ingenting i vegen for at barnet kunne være ute. Bare pass på at dem ikke fryser. Om det er forskjell på en 15 mnd baby og større barn vet jeg ikke.

Det var hvertfall beskjeden jeg fikk..I og med allmenntilstanden også virker ok så går det sikkert greit
Høres bra ut. Er nemlig ikke helt i form selv for tiden, så det kan være greit å ha en mindre unge hjemme da Får håpe at formen hennes holder seg bra.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:33.