Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-03-2009, 15:34   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Sted: sinsen
Meldinger: 28
MP Rating: 0% (0)
Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.Mammoline har mye å være stolt av.
hm falsk graviditets test...

jeg har følt meg oppblåst og boblete en stund... tok test her om dagen for å utelukke graviditet. den ble negativ! puh!! da jeg kom hjem senere på kvelden,så skulle jeg kaste testen.. vips!! da var den positiv. det stod i vedlegget at jeg ikke skulle bry meg om resultatet som kom senere enn 5 min. vurderer å bestille time hos lege. redd jeg!! kan ikke være gravid igjen nå. går jo på pilla og tar den ganske punktlig hver dag!! noen som har opplevd det samme og kan roe nervene mine..
Mammoline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 03:57   #2
Medlem

Mama Maria sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 75
Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.
Sv: falsk graviditets test...

Skader ikke å gå til legen med en urinprøve for å få det sjekket/ utelukket.
Ingen grunn til å gå nervøs.
Gammel 09-04-2009, 07:33   #3
Supermedlem

Tuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,484
Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Siden det er 1 mnd siden du skrev innlegget har du sikkert fått svr nå

Får vi vite??

har du sagt A, får du si B liksom
Gammel 09-04-2009, 08:19   #4
Veteranmedlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 4,878
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

man skal jo ikke se på dem etter 5 min, men dette har skjedd meg begge gangene.. så du er sikkert gravid..

er du?

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 12:35   #5
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,691
Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.

Det skjedde også med meg da vi skulle ha snuppa vår..... Men du har vel fått svar nå
Gammel 09-04-2009, 13:16   #6
Supermedlem

Rosin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 881
Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi, ble nysgjerrig jeg å nå. Er du gravid HI?

+ + des -06
Rosin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:03.